Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58755 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 06:20 Mon 6/19/2017

My friends: "The page cannot be displayed because an internal server error has occurred."

Compleet nutteloos nu.

Als het dan toch de weg van Ut moet opgaan, maak het dan voor mijn part aan alle kanten en features socialer, niet omgekeerd.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:17 Sun 6/25/2017

Mensen die "ie-pa" zeggen. Bleh. Gruwelijk. Wil ze het liefst meteen neerhoeken. Man man man.

 
tricksta_p
beers 12087 º places 413 º 07:44 Sun 6/25/2017

Originally posted by Benzai
Mensen die "ie-pa" zeggen. Bleh. Gruwelijk. Wil ze het liefst meteen neerhoeken. Man man man.


+1

Geen prijzen op flessen bij De Bierkoning en je een ongeluk schrikken bij de kassa.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 07:55 Sun 6/25/2017

Originally posted by tricksta_p


...

Geen prijzen op flessen bij De Bierkoning en je een ongeluk schrikken bij de kassa.


Ja dat laatste, zag een flesje Avery vanilla bean stout bba staan, zonder prijs, bij de kassa toch iets teveel van het goede..

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 11:21 Sun 6/25/2017

Originally posted by tricksta_p
Originally posted by Benzai
Mensen die "ie-pa" zeggen. Bleh. Gruwelijk. Wil ze het liefst meteen neerhoeken. Man man man.


+1

Geen prijzen op flessen bij De Bierkoning en je een ongeluk schrikken bij de kassa.


Ja, beetje vreemd. Sowieso sommige prijzen daar, ook bij de standjes voor de deur tijdens Carnivale. 8 euro voor een glas met soort van mislukte homebrew?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:48 Sun 6/25/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by tricksta_p
Originally posted by Benzai
Mensen die "ie-pa" zeggen. Bleh. Gruwelijk. Wil ze het liefst meteen neerhoeken. Man man man.


+1

Geen prijzen op flessen bij De Bierkoning en je een ongeluk schrikken bij de kassa.


Ja, beetje vreemd. Sowieso sommige prijzen daar, ook bij de standjes voor de deur tijdens Carnivale. 8 euro voor een glas met soort van mislukte homebrew?


Dat er minimaal geprijst was bij de Bierkoning heeft mij doen besluiten bijna niks te kopen... Helaas...
De prijzen op de stoep gingen nog wel.
Waar lapte je dan 4 muntjes voor?

 
tricksta_p
beers 12087 º places 413 º 13:10 Sun 6/25/2017

Originally posted by Countbeer
De prijzen op de stoep gingen nog wel.
Waar lapte je dan 4 muntjes voor?


De bieren op fles van Bretty Fingers. Waarvan ik er één geprobeerd heb, bij lange na geen vier munten waard. Daarnaast Eik & Tid "Syr", die dan wel weer heel aardig scheen te zijn, maar ik had geen zin meer om voor 8 euro een gokje te wagen.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:28 Sun 6/25/2017

Originally posted by tricksta_p
Originally posted by Countbeer
De prijzen op de stoep gingen nog wel.
Waar lapte je dan 4 muntjes voor?


De bieren op fles van Bretty Fingers. Waarvan ik er één geprobeerd heb, bij lange na geen vier munten waard. Daarnaast Eik & Tid "Syr", die dan wel weer heel aardig scheen te zijn, maar ik had geen zin meer om voor 8 euro een gokje te wagen.


Zaterdags?

Das wel veel €8!

 
tricksta_p
beers 12087 º places 413 º 15:36 Sun 6/25/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by tricksta_p
Originally posted by Countbeer
De prijzen op de stoep gingen nog wel.
Waar lapte je dan 4 muntjes voor?


De bieren op fles van Bretty Fingers. Waarvan ik er één geprobeerd heb, bij lange na geen vier munten waard. Daarnaast Eik & Tid "Syr", die dan wel weer heel aardig scheen te zijn, maar ik had geen zin meer om voor 8 euro een gokje te wagen.


Zaterdags?

Das wel veel €8!


Dit was op de zaterdag inderdaad. Je hebt gelijk, 8 euro is veel geld voor een scheut overgewaardeerd homebrew.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:40 Sun 6/25/2017

Originally posted by tricksta_p
Originally posted by Countbeer
Originally posted by tricksta_p
Originally posted by Countbeer
De prijzen op de stoep gingen nog wel.
Waar lapte je dan 4 muntjes voor?


De bieren op fles van Bretty Fingers. Waarvan ik er één geprobeerd heb, bij lange na geen vier munten waard. Daarnaast Eik & Tid "Syr", die dan wel weer heel aardig scheen te zijn, maar ik had geen zin meer om voor 8 euro een gokje te wagen.


Zaterdags?

Das wel veel €8!


Dit was op de zaterdag inderdaad. Je hebt gelijk, 8 euro is veel geld voor een scheut overgewaardeerd homebrew.


Je zou toch eerder zeggen dat ze €8 voor Hil Farmstead zouden vragen...

Hoop wel dat ze in de winkel iets meer met prijskaartjes doen volgend jaar!
Voor de rest super fest...