Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58759 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 03:31 Fri 9/1/2017

Ach, dat schermen met de toename van gebruikers. Is dat al eens afgezet tegen de toename van craft beer drinkers?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:52 Fri 9/1/2017

En het kromme is, hij censureert de boel volgens mij niet voor zichzelf. De Grote Prutser heeft de dikste huid van allemaal, groot respect daarvoor. Maar hij heeft al eens laten doorsijpelen dat dat developteam ongemotiveerd raakt door zoveel negatieve feedback. Tja, dat zal wel, maar dan moeten ze misschien niet zo Prutsen? Die dikke Phil legt anders wel haarfijn aan ze uit wat ze moeten doen met de code. Ik zou dat eerder ter harte nemen ipv het hele topic naar de prullenbak te vegen.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 10:50 Fri 9/1/2017

Gelukkig hebben we elkaar altijd nog.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:40 Fri 9/1/2017

Ik heb nog steeds niet heel veel last van updates / veranderingen moet ik zeggen...

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:54 Fri 9/1/2017

Originally posted by caesar
En het kromme is, hij censureert de boel volgens mij niet voor zichzelf. De Grote Prutser heeft de dikste huid van allemaal, groot respect daarvoor. Maar hij heeft al eens laten doorsijpelen dat dat developteam ongemotiveerd raakt door zoveel negatieve feedback. Tja, dat zal wel, maar dan moeten ze misschien niet zo Prutsen? Die dikke Phil legt anders wel haarfijn aan ze uit wat ze moeten doen met de code. Ik zou dat eerder ter harte nemen ipv het hele topic naar de prullenbak te vegen.

Dikke huid of niet de grote prutser is zn naam meer dan waard.
Ongelooflijk hoe het amateuristisch blijft doorploeteren...

 
tricksta_p
beers 12087 º places 413 º 18:42 Sat 9/2/2017

Het aantal clichés in de eigen beschrijving van Santpoorts Black IPA:

Hier in 3-pack kadoverpakking. De Session IPA was een hit in de zomer van 2016, deze zomer hebben we gekozen voor de sterke broer Black IPA. Er zijn diverse soorten hop toegevoegd in grotere hoeveelheden, vandaar het voor speciaalbieren hoge alcoholpercentage: circa 7%. In combinatie met donkere mouten geeft deze unieke samenstelling dit bier zijn unieke kleur en body mee. Santpoorts Black IPA is een ware smaaksensatie voor de liefhebber van uitgesproken bier. Het drinken van ervan kun je dan ook beter een belevenis dan een dronk noemen. Even onder ons: niet geschikt voor de pilsliefhebber! .

:')

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:02 Sun 9/3/2017

Dus brouwers gaan nu zelf al beweren dat meer hop zorgt voor meer alcohol? Gied bezig hoor.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:25 Sun 9/3/2017

Originally posted by Maakun
Dus brouwers gaan nu zelf al beweren dat meer hop zorgt voor meer alcohol? Gied bezig hoor.


En 7% is idd uitermate sterk voor een speciaalbier. Dat zie je zelden.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 05:28 Sun 9/3/2017

Als je die drinkt kun je maar beter de volgende dag vrij hebben van werk. 7%. Dat is toch geen bier meer?

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 08:45 Sun 9/3/2017

Originally posted by DutchDrebus
Als je die drinkt kun je maar beter de volgende dag vrij hebben van werk. 7%. Dat is toch geen bier meer?


Knoopt de broekspijpen alvast dicht aleer een slok te nemen[/]