Slowchatje 5

Reads 33618 • Replies 531 • Started Monday, August 17, 2015 9:33:45 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 02:31 Mon 11/2/2015

Of iemand moet een De Molen Hel & Verdoemenis 666 met mij willen ruilen dan kan ik misschien de nr 1 positie van De Molen nog even doorzetten :)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:33 Mon 11/2/2015

Originally posted by Abijen
Of iemand moet een De Molen Hel & Verdoemenis 666 met mij willen ruilen dan kan ik misschien de nr 1 positie van De Molen nog even doorzetten :)


Die heb ik misschien nog wel thuis staan, ik zal vanavond even kijken voor je.

 
bierkoning
beers 20232 º places 431 º 02:53 Mon 11/2/2015

Kreeg net twee bieren van Vechtdal in de handen gedrukt van een lieve collega die haar roots in Dalfsen heeft. Mooi wat te proeven vanavond! Dank Jelly!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:26 Mon 11/2/2015

Originally posted by caesar
Originally posted by Abijen
Of iemand moet een De Molen Hel & Verdoemenis 666 met mij willen ruilen dan kan ik misschien de nr 1 positie van De Molen nog even doorzetten :)


Die heb ik misschien nog wel thuis staan, ik zal vanavond even kijken voor je.


Zo niet, vgm heb ik em ook nog ergens. Dus kom maar een keer "op bezoek met de kleine want dat is gezellig" (zeg ik tegen Sandra dan, ik weet niet of jij tegen Loes wel de werkelijke bedoelingen van zo’n afspraak vooraf kunt mededelen) als Cees em niet heeft ;)

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 03:41 Mon 11/2/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Originally posted by Abijen
Of iemand moet een De Molen Hel & Verdoemenis 666 met mij willen ruilen dan kan ik misschien de nr 1 positie van De Molen nog even doorzetten :)


Die heb ik misschien nog wel thuis staan, ik zal vanavond even kijken voor je.


Zo niet, vgm heb ik em ook nog ergens. Dus kom maar een keer "op bezoek met de kleine want dat is gezellig" (zeg ik tegen Sandra dan, ik weet niet of jij tegen Loes wel de werkelijke bedoelingen van zo’n afspraak vooraf kunt mededelen) als Cees em niet heeft ;)



Toppie. Even kijken of Cees er 1 heeft en wilt ruilen, anders kom ik op playdate ;)

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 16:22 Mon 11/2/2015

Over de molen gesproken, hoe zit het nu? 3 verschillende facebooks (2 van het restaurant??) plannen over een verbouwing, maar ik lees niets concreets of duidelijks. Het restaurant terug in de hamden van de molen ofzo? Wtf waarom was dat niet sowieso het geval (als het waar is). Ik wil er graag weer eens heen maar niet als het maar half half is, dan wacht ik liever even omdat het niet heel dichtbij is. Iemand wat meer (insider) info?

 
joes
beers 93 º places 9 º 01:15 Tue 11/3/2015

Originally posted by bierplezier
Over de molen gesproken, hoe zit het nu? 3 verschillende facebooks (2 van het restaurant??) plannen over een verbouwing, maar ik lees niets concreets of duidelijks. Het restaurant terug in de hamden van de molen ofzo? Wtf waarom was dat niet sowieso het geval (als het waar is). Ik wil er graag weer eens heen maar niet als het maar half half is, dan wacht ik liever even omdat het niet heel dichtbij is. Iemand wat meer (insider) info?


Deze week is de verbouwing begonnen, dus is zou nog even wachten met je bezoek aan het restaurant. Colin (dEnk hier op Ratebeer) is één van de nieuwe eigenaars van het restaurant, dus ik denk dat hij het best een update kan geven.

Ik zag er in ieder geval al een ratebeer-stagair rondlopen .....

 
MarcoDL
beers 9604 º places 213 º 04:37 Tue 11/3/2015

Was er pas en de plannen klinken veelbelovend. 20 tot 30 taps van zowel molen als andere brouwerijen en het volledige assortiment van de winkel is ook te bestellen. Ze mikken echt op de beer fanatici, daar hou ik wel van.

 
SVD
beers 6169 º places 329 º 08:19 Tue 11/3/2015

Netjes, nu nog een groot hotel in de buurt voor tijdens borefts, en ik ben blij :D

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 08:41 Tue 11/3/2015

Originally posted by SVD
Netjes, nu nog een groot hotel in de buurt voor tijdens borefts, en ik ben blij :D


Is dit serieus bedoeld en ken je de Tulip Inn niet of is dit een soort van mopje?