Slowchatje 5

Reads 33629 • Replies 531 • Started Monday, August 17, 2015 9:33:45 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 18:54 Thu 12/24/2015

http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/denhelder/article27659936.ece/Oscar-Wagner-40-ging-de-strijd-aan-maar-ALS-heeft-gewonnen
Ik kende hem niet persoonlijk maar rip.
Het is een cliche, maar ik zeg altijd, geniet van het leven, want voor je het weet...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:43 Fri 12/25/2015

Originally posted by SVD
Ehm ... mensen als ik naar die bierwinkel ga kan ik kijken voor flessen Batch 22 (10 euro per stuk ongeveer)... als ze hebben kan ik er meenemen, vraag ik wel dat ze opgehaald worden en cash betaald worden, ruilen heb ik even geen interesse in heb een kelder die wat vol is...


Ik ben er ondertussen al aan geraakt via via.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 13:23 Mon 12/28/2015

Ramses Mamba Porter VOC, is dat dezelfde als de gewone of de houtgerijpte? Staat in de omschrijving iets van hout...

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 15:23 Mon 12/28/2015

Denk het niet. Andere cask, bourbon in dit geval.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 16:01 Mon 12/28/2015

Mamba voc lijkt me alias van mamba met hout. Eerst noemde hij alles "met hout" (zie ook shire stout). Nu heeft hij een nieuw stokpaardje, "VOC". Dus tenzij iemand met andere info komt, wordt dat een alias.

En btw, dit is voer voor de voer voor admin draad ;-)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 16:05 Mon 12/28/2015

Originally posted by caesar
Mamba voc lijkt me alias van mamba met hout. Eerst noemde hij alles "met hout" (zie ook shire stout). Nu heeft hij een nieuw stokpaardje, "VOC". Dus tenzij iemand met andere info komt, wordt dat een alias.

En btw, dit is voer voor de voer voor admin draad ;-)

Nou ja, VOC is nog niet toegevoegd, vandaar... Maareh je hebt gelijk Adminnetje van ons!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 16:34 Mon 12/28/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by caesar
Mamba voc lijkt me alias van mamba met hout. Eerst noemde hij alles "met hout" (zie ook shire stout). Nu heeft hij een nieuw stokpaardje, "VOC". Dus tenzij iemand met andere info komt, wordt dat een alias.

En btw, dit is voer voor de voer voor admin draad ;-)

Nou ja, VOC is nog niet toegevoegd, vandaar... Maareh je hebt gelijk Adminnetje van ons!

Toevoegen maar, want ik heb hem net besteld bij Hans Biermoment :-D

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 18:32 Mon 12/28/2015

Ik zou die met hout op retire zetten en voc nieuw maken. Of als je wilt aliassen de hout linken naar voc, niet andersom. Die hout versie is 2 jaar geleden ofzo voor het laatst gemaakt op een andere installatie. Maarja ik ben geen admin :p

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:28 Tue 12/29/2015

Originally posted by bierplezier
Ik zou die met hout op retire zetten en voc nieuw maken. Of als je wilt aliassen de hout linken naar voc, niet andersom. Die hout versie is 2 jaar geleden ofzo voor het laatst gemaakt op een andere installatie. Maarja ik ben geen admin :p


Ah kijk, jij weet natuurlijk meer. Betere info leidt tot een beter besluit. Als het recept hetzelfde is gebleven, dan kan het een alias worden. Maar als jij vermoedt dat het iets veranderd is, het verder uit een andere ketel kwam, plus ook nog eens een andere naam heeft gekregen. Dan zie ik geen reden om te aliassen. Retiren van de oude zou dan voldoende zijn.

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 05:59 Tue 12/29/2015

Mwaa ik weet niet meer, ik trek simpelweg conclusies van wat ik lees :)