Slowchatje 5

Reads 33616 • Replies 531 • Started Monday, August 17, 2015 9:33:45 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 01:14 Sat 1/23/2016

Originally posted by tricksta_p
Morgen maar weer eens een Amsterdamse ronde. BeerTemple - Jopen - Craft & Draft - Hoppy Days - Wildeman. Misschien Arendsnest er nog tussen proppen, als er voldoende tijd is.

Nog nooit bij Gollem geweest, kan iemand mij dat aanraden?


Ja, Gollem is prima. Raamsteeg is het meest authentiek en sfeervol imo, Amstelstraat beste assortiment maar zal logistiek voor jou niet heel handig zijn. Proeflokaal op de Overtoom valt met Craft & Draft te combineren. Minst sfeervolle van de 4, wel goed assortiment en prima eten.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 01:17 Sat 1/23/2016

Originally posted by bierplezier
Originally posted by 77ships
http://pressroom.misspublicity.nl/eurotrash-united/markthalkunstenaars-openen-bierpub-eurotrash-united

Nederland blijft er gewoon voor gaan. Ene ding na het andere.

Leuk hoor. Maar wat een kansloze namen zeg. Eurotrash united? Klinkt als iets gays. Bier schwulle? Really? Kuttlip? Dat is natuurlijk wat ze kunst noemen
Maar ik vind het treurig.
Je bier flikker noemen puur om te schokeren?


Denk dat ze vrij diep in de gay scene zitten ja. Kuttlip is geïntroduceerd in Amsterdam in een -plat gezegd- pottenbar. Zal met de controverse dus wel meevallen.

 
MarcoDL
beers 9604 º places 213 º 08:26 Sat 1/23/2016

Wel een beetje goedkoop zo, komt meer over als puberhumor dan als ’kunst’.

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 12:56 Sat 1/23/2016

Originally posted by Douberd
Gisteren een pakket via postnl verstuurd naar Polen, 30 euro. Ik kijk vanavond waar hij is, zie ik een link "Volg uw pakket via netwerkpartner" en dat is DPD. Nieuwsgerig, kijk naar de DPD tarieven, een pakket naar Polen 10.75


Markt werking heet zoiets. :-). Post NL is altijd duur.
GLS en DPD zijn vaak goedkoper.

Het is altijd even kijken welke van de 2 gunstiger is.
Kleine doos Lood -> Vaak GLS
Grote doos piepschuim -> Vaak DPD.

:-)

En ja ik leef dus nog en Benzai’s doos is goed aangekomen

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 16:43 Sat 1/23/2016

Hoera!!

 
tricksta_p
beers 12053 º places 413 º 18:13 Sat 1/23/2016

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by tricksta_p
Morgen maar weer eens een Amsterdamse ronde. BeerTemple - Jopen - Craft & Draft - Hoppy Days - Wildeman. Misschien Arendsnest er nog tussen proppen, als er voldoende tijd is.

Nog nooit bij Gollem geweest, kan iemand mij dat aanraden?


Ja, Gollem is prima. Raamsteeg is het meest authentiek en sfeervol imo, Amstelstraat beste assortiment maar zal logistiek voor jou niet heel handig zijn. Proeflokaal op de Overtoom valt met Craft & Draft te combineren. Minst sfeervolle van de 4, wel goed assortiment en prima eten.


Nog bedankt voor de aanbeveling, ik heb Gollem Raamsteeg bezocht. Mooi authentiek Amsterdams kroegje inderdaad. Qua bieren niet echt super, maar in ieder geval twee lekkere huisbieren kunnen drinken.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 01:55 Mon 1/25/2016
 
Christos
beers 6111 º places 110 º 15:40 Thu 1/28/2016

Originally posted by RW80
Originally posted by Douberd
Gisteren een pakket via postnl verstuurd naar Polen, 30 euro. Ik kijk vanavond waar hij is, zie ik een link "Volg uw pakket via netwerkpartner" en dat is DPD. Nieuwsgerig, kijk naar de DPD tarieven, een pakket naar Polen 10.75


Markt werking heet zoiets. :-). Post NL is altijd duur.
GLS en DPD zijn vaak goedkoper.

Het is altijd even kijken welke van de 2 gunstiger is.
Kleine doos Lood -> Vaak GLS
Grote doos piepschuim -> Vaak DPD.

:-)

En ja ik leef dus nog en Benzai’s doos is goed aangekomen



Net naar de website van GLS gekeken, nergens de tarieven te vinden (alhoewel heb ik een paar biertjes op) Uiteindelijk DHL gekozen.

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 14:59 Sat 1/30/2016

https://gls-group.eu/NL/nl/gls-pakketshops/pakket-tarieven

Let op de meetmethode qua afmeting !.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:28 Mon 2/1/2016

Mocht er nog iemand zin hebben in een tasting: as. zaterdag vanaf 14.00 uur @ Benzai. Voor iedereen diezich niet verkleed als een idioot wil onderdompelen in het carnavalsgeweld (= verplicht drinken van meerdere liters muffe, warme, waterige pale lager) maar wil meehelpen mijn cellar leeg te drinken want het is te vol. We splitten de kosten onder de deelnemers.