Slowchatje 5

Reads 33597 • Replies 531 • Started Monday, August 17, 2015 9:33:45 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 13:39 Tue 12/29/2015

Alleen al aliassen omdat ie zo onduidelijk is altijd die Ramses. Met z’n op hout door hout in hout langs hout enz enz. Bleh!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:07 Tue 12/29/2015

Originally posted by Benzai
Alleen al aliassen omdat ie zo onduidelijk is altijd die Ramses. Met z’n op hout door hout in hout langs hout enz enz. Bleh!

Je mist een knipoogje!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:50 Tue 12/29/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Alleen al aliassen omdat ie zo onduidelijk is altijd die Ramses. Met z’n op hout door hout in hout langs hout enz enz. Bleh!

Je mist een knipoogje!


Haha ja bewust. Hij irriteert me meer en meer de laatste tijd. Elke keer weigeren duidelijkheid te geven. Dus Bleh! :P

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 16:35 Tue 12/29/2015

Haha klopt. Heeft die man ondertussen al glazen trouwens? Toen we daar waren bij de opening had ie alleen 20 proefglaasjes (van allerlei festivals meegenomen) ;’)

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 08:50 Wed 12/30/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Alleen al aliassen omdat ie zo onduidelijk is altijd die Ramses. Met z’n op hout door hout in hout langs hout enz enz. Bleh!

Je mist een knipoogje!


Haha ja bewust. Hij irriteert me meer en meer de laatste tijd. Elke keer weigeren duidelijkheid te geven. Dus Bleh! :P


Vond t eigenlijk aldoor heel duidelijk: op hout was met houtsnippers of blokjes hout, door hout en langs hout was door een Randall met hout erin, in hout was in een houten vat. En elke batch is anders, zegt hij altijd als je ernaar vraagt.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:30 Thu 12/31/2015

Voor het eerst is het me gebeurd: een doos bier volledig vergeten! Ik weet zelfs niet meer van wie ik em gehad heb, maar moet haast wel een Euro Swap zijn geweest. Zit vol met Duits of Oostenrijks bier. Geen idee hoe lang ie er al stond, vond em terug onder een paar lege (althans met bubblewrap voorraad gevulde) dozen en ben er maandenlang ten onrechte vanuit gegaan dat dat ook een lege doos was. Wtf! Niet tegen Sandra zeggen, anders moet ik straks nog echt minderen ook ;)

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 06:43 Thu 12/31/2015

Originally posted by Benzai
Voor het eerst is het me gebeurd: een doos bier volledig vergeten! Ik weet zelfs niet meer van wie ik em gehad heb, maar moet haast wel een Euro Swap zijn geweest. Zit vol met Duits of Oostenrijks bier. Geen idee hoe lang ie er al stond, vond em terug onder een paar lege (althans met bubblewrap voorraad gevulde) dozen en ben er maandenlang ten onrechte vanuit gegaan dat dat ook een lege doos was. Wtf! Niet tegen Sandra zeggen, anders moet ik straks nog echt minderen ook ;)


Als er maar geen verse IPA’s in zitten, want dan heb je jezelf te pakken. ;)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:54 Thu 12/31/2015

Ja idd, en mag je 1x raden wat ik er als eerste uittrok..

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 11:38 Sun 1/3/2016

Kunnen jullie nog jullie Ratebeer Years vergelijken? Ik zie mijn vorige jaren niet meer.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 11:40 Sun 1/3/2016

Originally posted by Douberd
Kunnen jullie nog jullie Ratebeer Years vergelijken? Ik zie mijn vorige jaren niet meer.


Layout probleempje denk ik: staat nu helemaal onderaan bij je friends