Slowchatje 8

Reads 32642 • Replies 372 • Started Wednesday, May 3, 2017 8:05:55 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
joes
beers 93 º places 9 º 15:57 Sun 6/25/2017

Originally posted by MarcoDL
Iemand ooit wel eens bij zo’n Mitra bier Xperience geweest? Is het wat?


Twee keer geweest, maar kan me van beide keren weinig herinneren. Ik heb wel een stuk of tien handige Beer Experience proefglazen in huis. In December weer in Oirschot, en ik ga weer.

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 10:23 Mon 6/26/2017

gaan er mensen hier 25 euro lappen voor een fles duvel?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 10:29 Mon 6/26/2017

Originally posted by bierplezier
gaan er mensen hier 25 euro lappen voor een fles duvel?



Toevallig nog met Cees over in de trein naar t Brett Fest. Ik ben niet meer voornemens veel geld neer te leggen voor een fles bier!

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 11:16 Mon 6/26/2017

25 euro voor een fles vind ik sowieso al veel te veel en betaal dat alleen in hoge uitzondering. voor een fles duvel wat een paar maanden op een vat heeft gelegen ga ik dat never nooit betalen. hoe komen ze in godsnaam op zon prijs vraag ik me dan af. van 4 euro per liter naar 25 euro voor 0,75 liter omdat het op een vatje heeft gelegen? ben ik ff blij dat andere kleine brouwers andere marges aanhouden.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:14 Mon 6/26/2017

Originally posted by bierplezier
25 euro voor een fles vind ik sowieso al veel te veel en betaal dat alleen in hoge uitzondering. voor een fles duvel wat een paar maanden op een vat heeft gelegen ga ik dat never nooit betalen. hoe komen ze in godsnaam op zon prijs vraag ik me dan af. van 4 euro per liter naar 25 euro voor 0,75 liter omdat het op een vatje heeft gelegen? ben ik ff blij dat andere kleine brouwers andere marges aanhouden.

Grote brouwerijen die meesurfen op de hype die barrel agen heet.
Kijk naar Hertog Jan. Idem met zn BA serie... veelste duur! En voor dat geld net zoals Duvel BA kun je echt vette import bieren krijgen die stukken goedkoper zijn!

 
bierkoning
beers 20223 º places 431 º 12:20 Mon 6/26/2017

Ik vind het heel veel geld voor die Duvel on steroids. Ga het er denk ik niet voor neerleggen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 13:00 Mon 6/26/2017

Veel te duur idd. En toch ben ik wel benieuwd.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:03 Mon 6/26/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by bierplezier
25 euro voor een fles vind ik sowieso al veel te veel en betaal dat alleen in hoge uitzondering. voor een fles duvel wat een paar maanden op een vat heeft gelegen ga ik dat never nooit betalen. hoe komen ze in godsnaam op zon prijs vraag ik me dan af. van 4 euro per liter naar 25 euro voor 0,75 liter omdat het op een vatje heeft gelegen? ben ik ff blij dat andere kleine brouwers andere marges aanhouden.

Grote brouwerijen die meesurfen op de hype die barrel agen heet.
Kijk naar Hertog Jan. Idem met zn BA serie... veelste duur! En voor dat geld net zoals Duvel BA kun je echt vette import bieren krijgen die stukken goedkoper zijn!


Ook ik was teleurgesteld over die Hertog Jan prijs, maar eerlijk is eerlijk: de twee versies die ik gehad heb waren echt verrassend goed.

Maar 25 euro voor barrel aged Duvel gaat niet gebeuren. Die Hertog Jan heb ik ook maar gratis meegeproefd met volgelingen van de Benzai overigens.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 12:25 Tue 6/27/2017

Nog eens verrast kunnen worden door een nieuwe NL brouwer.
Heerlijke RIS van Dutch Bargain. Binnen 2 min. op, tevens nieuw record.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:30 Tue 6/27/2017

Weet iemand hier misschien welk element ik moet adblocken om wenkbrauwmeneer nooit meer te hoeven zien op de homepagina?

Edit: Gevonden. ratebeer.com/images/fd blokkeren.

Kan iemand misschien een plugin maken waardoor ik zelf kan kiezen welke plaatjes ik daar zie? :D