Slowchatje 8

Reads 32757 • Replies 372 • Started Wednesday, May 3, 2017 8:05:55 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:27 Mon 9/18/2017

Originally posted by PietS
Kun je eigenlijk een place-rating van jezelf verwijderen? En zo ja, hoe? Alvast bedankt.


Geen idee, nooit gedaan eerlijk gezegd

 
bierkoning
beers 20225 º places 431 º 08:59 Mon 9/18/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by PietS
Kun je eigenlijk een place-rating van jezelf verwijderen? En zo ja, hoe? Alvast bedankt.


Geen idee, nooit gedaan eerlijk gezegd


Ik heb ze verwijderd. Zag snel om welke ratings het ging. Ik zou zeggen, rate die van Ganter eens als de brouwerij wel open is. Het is inderdaad heel vervelend als een proeflokaal gesloten is als hij open zou moeten zijn volgens de website, dat wel.

 
bierkoning
beers 20225 º places 431 º 16:54 Tue 9/19/2017

Seriously pissed of door Uthoka. Hebben bij diverse bieren de omschrijving aangepast met de mededeling dat ze niet gerate willen worden omdat Ratebeer is overgenomen door ABInbev. Terwijl ik niet eens een of meer van hun bieren objectief (voorzover mogelijk natuurlijk, ik ben ook maar een mens) heb kunnen raten.
Ik laat de omschrijving van TheFoamhead, hoogstwaarschijnlijk de brouwer, staan. Zijn goed recht. Maar hij moet me wel de kans geven om zijn bieren gewoon objectief te kunnen raten. Einde rant...

 
bierkoning
beers 20225 º places 431 º 17:00 Tue 9/19/2017

Jammer dat ik ze op het festival van Lingen heb gemist. Op fiets afstand van mijn huis nota bene. Maar helaas was ik toen aan het verhuizen.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 15:41 Sun 9/24/2017

Man man man, dat was weer een weekendje genadeloos ticken. Nu nog even alle 100 inkloppen en dan wordt het voorlopig even gas terugnemen. Had iemand anders dat niet ook ooit gezegd?

 
bierkoning
beers 20225 º places 431 º 05:29 Mon 9/25/2017

Originally posted by PotjeBier
Man man man, dat was weer een weekendje genadeloos ticken. Nu nog even alle 100 inkloppen en dan wordt het voorlopig even gas terugnemen. Had iemand anders dat niet ook ooit gezegd?


Overdag had ik niet veel tijd om te ticken, maar vrijdag na sluitingstijd en zaterdag vanaf het begin van de avond heb ik nog een kleine inhaalslag kunnen maken. Toch nog 70 bij elkaar getickt.

 
MarcoDL
beers 9601 º places 213 º 06:01 Mon 9/25/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by PotjeBier
Man man man, dat was weer een weekendje genadeloos ticken. Nu nog even alle 100 inkloppen en dan wordt het voorlopig even gas terugnemen. Had iemand anders dat niet ook ooit gezegd?


Overdag had ik niet veel tijd om te ticken, maar vrijdag na sluitingstijd en zaterdag vanaf het begin van de avond heb ik nog een kleine inhaalslag kunnen maken. Toch nog 70 bij elkaar getickt.


Dat is evenveel als ik de hele dag zo ongeveer. Goed tempo gemaakt zeker.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:18 Mon 9/25/2017

Originally posted by PotjeBier
Man man man, dat was weer een weekendje genadeloos ticken. Nu nog even alle 100 inkloppen en dan wordt het voorlopig even gas terugnemen. Had iemand anders dat niet ook ooit gezegd?


Mij niets van bekend

 
bierkoning
beers 20225 º places 431 º 06:24 Mon 9/25/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by bierkoning
Originally posted by PotjeBier
Man man man, dat was weer een weekendje genadeloos ticken. Nu nog even alle 100 inkloppen en dan wordt het voorlopig even gas terugnemen. Had iemand anders dat niet ook ooit gezegd?


Overdag had ik niet veel tijd om te ticken, maar vrijdag na sluitingstijd en zaterdag vanaf het begin van de avond heb ik nog een kleine inhaalslag kunnen maken. Toch nog 70 bij elkaar getickt.


Dat is evenveel als ik de hele dag zo ongeveer. Goed tempo gemaakt zeker.


Die vrijdagavond zeker, zaterdag op de afterparty was de tank leeg.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 06:27 Mon 9/25/2017

Originally posted by PotjeBier
Man man man, dat was weer een weekendje genadeloos ticken. Nu nog even alle 100 inkloppen en dan wordt het voorlopig even gas terugnemen. Had iemand anders dat niet ook ooit gezegd?


"Most in a Year: 665 (2017)" :-)