Slowchatje 8

Reads 32733 • Replies 372 • Started Wednesday, May 3, 2017 8:05:55 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:26 Mon 10/9/2017

Originally posted by Benzaihoewel dit wordt genegeerd als het admins uitkomt, althans in DE, waar beerhunter111 dit deed met zijn backlog. 3x aangegeven, niks mee gedaan, dus opgegeven


Met ratings, of wannabe-ratings, of ticks, wordt niet zoveel gedaan door admins. Het is ten eerste zeer subjectief (waarom de ratings van pietje wel en klaasje niet?) en ten tweede kost het immens veel tijd. Tijd die een normaal denkend mens liever aan andere zaken besteed.

Waar ik me dan weer aan stoor (zitten we trouwens niet in het verkeerde topic? off-topic-ergernis), is dat bv fonefan de ticks misbruikt voor zijn eigen administratie. Waarom kan ik die ticks niet converten naar non-ticks of deleten? #&$%#^

Maar goed, ik denk dat we moeten accepteren dat niet iedereen de site zo gebruikt als Benzai wil dat ze het gebruiken ;-)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 01:29 Mon 10/9/2017

Originally posted by Christos
GVd, ik had een lange antwoord geshreven en werd niet geplaatst.

Long story short

Als Bor zei, Dean heeft 10k ratings met een tekst van "clear body, thick foam, good", heb je ook ooit feedback gestuurd over zijn ratings?



Ja!!! Met klem gesuggereerd aan de admins dat toen ie 4k hitte en 5k hitte om het vanaf daar niet meer toe te staan. Helemaal terugdraaien zou onredelijk zijn geweest want het was lange tijd gedoogd. Helaas niet gebeurd.

Originally posted by Christos
Beerhunter111, jullie zitten samen bieren te ticken, heb je hem ooit aangesproken over zijn backlog en zijn standard tekst,(ten minste gebaseerd op style) :D

Ja!! Hij doet dan alsof ie plots geen Engels meer begrijpt en hult zich in nevelen, al schouderophalend. Kansloos. En zoals ik al zei, meteen in zijn eerste maand op RB tijdens het invoeren van die backlog met standaard teksten (dus geen rating) 3x gemeld bij (inter)nationale admins en met klem verzocht om hier iets aan te doen. Helaas niet gebeurd.



Die Cees he, hij schrijft nooit notities maar hij beoordeelt wel bieren, hoe kan dat nou? Misschien feedbak sturen. :P


Heb je zijn hoofd ooit gezien? Daar kan veel in hè! Het zit allemaal in het koppie bij onze Cees. En wij hebben afgesproken dat hij bij mij mag afkijken als ie 's ochtends na een drinkgelag zorgt voor sterke zwarte koffie en een Engels ontbijt.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:30 Mon 10/9/2017

Originally posted by Benzai
Heb je zijn hoofd ooit gezien? Daar kan veel in hè! Het zit allemaal in het koppie bij onze Cees. En wij hebben afgesproken dat hij bij mij mag afkijken als ie 's ochtends na een drinkgelag zorgt voor sterke zwarte koffie en een Engels ontbijt.


Olifantengeheugen. Kwestie van braintraining. En afkijken bij de juiste personen inderdaad :P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 01:45 Mon 10/9/2017

Originally posted by caesar
Maar goed, ik denk dat we moeten accepteren dat niet iedereen de site zo gebruikt als Benzai wil dat ze het gebruiken ;-)


Waarbij aangetekend dat Benzai ook door schade en schande wijs is geworden. Met andere woorden: ik heb het niet bedacht, ik heb het gelezen in FAQ / topics / threads en via RB messages met admins.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 02:25 Mon 10/9/2017

*Schouderklopje voor Benzai*

Ik snap je frustratie wel, ik vind het ook geen porum, maar zoals Cees aanhaalt: het is niet te doen. Je kan als admin helaas niet "select all" doen, en dan "convert to tick". Dat moet handmatig per geval gebeuren. Schiet niet op dus. Het is een lelijke loophole in het systeem.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:29 Mon 10/9/2017

Dean ratings beschrijven gewoon hoe hij een bier ervaart, die man kan er ook niks aan doen dat zijn neus niet goed werkt en z'n zicht matig is. :-)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:22 Mon 10/16/2017

Toch maar eens die gare app testen. Als het waar is dat mijn ticks bij de personal ratings komen en dan wel wat gaan meetellen in stats of counting, dan wordt het ineens een stuk interessanter.

 
bierkoning
beers 20225 º places 431 º 03:57 Mon 10/16/2017

Originally posted by caesar
Toch maar eens die gare app testen. Als het waar is dat mijn ticks bij de personal ratings komen en dan wel wat gaan meetellen in stats of counting, dan wordt het ineens een stuk interessanter.


Werkelijk ergerniswekkend dat jij ook al lege ratings plaatst, Cees. Ik weersta de verleiding om ze weg te halen. Maar wat is er tegen een fatsoenlijke beschrijving?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:04 Mon 10/16/2017

Tja Edo, als de Grote Prutser dit als nieuwe feature inbouwt, wie ben ik dan om daar niets mee te doen? :P

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 04:08 Mon 10/16/2017

Vieze ticker