Slowchatje 8

Reads 32674 • Replies 372 • Started Wednesday, May 3, 2017 8:05:55 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 18:28 Tue 7/4/2017

Originally posted by saind
Originally posted by bierplezier
Ik zie sommige mensen LCI typen.. (het heeft met bier te maken) Serieus wat betekent dit? Google heeft veel mooie betekenissen hiervoor maar niet degene die ik zoek denk ik..
Ik heb lang nagedacht maar zou ook niks kunnen verzinnen. Dus verlos mij aub van deze hersenkwelling!

Late check in

wat is het nut van een check in op ratebeer?

 
MarcoDL
beers 9596 º places 213 º 02:42 Wed 7/5/2017

Originally posted by Bullit
Originally posted by Bullit
Wisten jullie dat de familie Moortgat fout was in de oorlog? Of tenminste een deel ervan.

Ja, alweer iets van 77 jaar geleden volgens mij.


Hahaha!

 
MarcoDL
beers 9596 º places 213 º 02:44 Wed 7/5/2017

Originally posted by Christos
Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Christos
Wisten jullie dat Brouwerij ’t Ij gekocht is door Duvel-Moortgat? Of tenminste een deel ervan.


Ja, alweer iets van 2 jaar geleden volgens mij.


Zo lang geleden, ja? Ik had nieks over gelezen, zeker niet hier. Ook zo ’n 35% ?


Dat is niet bekend gemaakt.

 
bierkoning
beers 20223 º places 431 º 16:54 Thu 7/6/2017

In Duitsland is echt wat aan het veranderen. Ging vanavond na afloop van een raadsbijeenkomst nog even tanken in Duitsland en zie bij de benzinepomp een blik Arrogant Bastard staan. Van de Berlijnse Stone. Was een jaar geleden nog volstrekt ondenkbaar!

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 02:21 Fri 7/7/2017

Originally posted by bierkoning
In Duitsland is echt wat aan het veranderen. Ging vanavond na afloop van een raadsbijeenkomst nog even tanken in Duitsland en zie bij de benzinepomp een blik Arrogant Bastard staan. Van de Berlijnse Stone. Was een jaar geleden nog volstrekt ondenkbaar!


komt vast omdat het ’Duits’ bier is

 
bierkoning
beers 20223 º places 431 º 02:32 Fri 7/7/2017

Originally posted by ShivanDragon
Originally posted by bierkoning
In Duitsland is echt wat aan het veranderen. Ging vanavond na afloop van een raadsbijeenkomst nog even tanken in Duitsland en zie bij de benzinepomp een blik Arrogant Bastard staan. Van de Berlijnse Stone. Was een jaar geleden nog volstrekt ondenkbaar!


komt vast omdat het ’Duits’ bier is


Het gaat er meer om dat ’craft bier’ nu gewoon bij de pomp wordt verkocht

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 06:46 Fri 7/7/2017

Stone kom je soms inderdaad op een paar rare plaatsen tegen.
Een belangrijkere trent is die ik bij meer en meer lokale trinkhallen zie, is het hebben van Riegele’s Noctus.
Waarom ? Imperial Stout, bier van 10% en het verkoopt ook nog goed, en dat in Duitsland.
Een redelijke goed imperial stout van 66cl voor beneden de 5 euro is natuurlijk ook een koopje.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 14:16 Fri 7/7/2017

Dean is gewoon star for a day!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:27 Fri 7/7/2017

Originally posted by RW80
Stone kom je soms inderdaad op een paar rare plaatsen tegen.
Een belangrijkere trent is die ik bij meer en meer lokale trinkhallen zie, is het hebben van Riegele’s Noctus.
Waarom ? Imperial Stout, bier van 10% en het verkoopt ook nog goed, en dat in Duitsland.
Een redelijke goed imperial stout van 66cl voor beneden de 5 euro is natuurlijk ook een koopje.


Dit is een van die stouts die teveel naar de drop kant gaan en waar ik de dag erna ziek ben. Heb ik vaker met drop achtige stouts... Kan t aan de gist liggen? Iemand een idee?

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 16:51 Fri 7/7/2017

Originally posted by Benzai
Dean is gewoon star for a day!


Waar zo’n verhuizing al niet goed voor is !