Slowchat Deel 3

Reads 36399 • Replies 475 • Started Sunday, June 1, 2014 11:29:13 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
goozen
beers 5368 º places 172 º 14:57 Mon 9/1/2014

Palm is al lekker bezig al die jaren. Eerst hun bier zoeter maken en dan weer terugdraaien. Rodenbach verkloten en dan weer onverkloten. Nou weer het geklooi met de naam, boycot goed idee.

Originally posted by Countbeer
Originally posted by goozen
Palm gaat zijn bedrijfsnaam opleuken http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2008245/2014/08/26/Palm-Breweries-wordt-Palm-Belgian-Craft-Brewers.dhtml

Betekenis Craft:

Woordenboek: "1 an art or skill: “the craft of wood-carving.”" (Handwerk, ambacht)

Wikipedia: "A craft is a pastime or a profession that requires some particular kind of skilled work. In a historical sense, particularly as pertinent to the Middle Ages and earlier, the term is usually applied to people occupied in small-scale production of goods, or their maintenance, for example by tinkers"

Spul van Palm is toch al niet boeiend, dus ik zeg boycotten die hap...

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:24 Tue 9/2/2014

Waarom zou je Palm boycotten en hoeveel flesjes zou dat daadwerkelijk op jaarbasis schelen bij jullie dan?

Draaien jullie nu ook opeens geen cd’s meer van Driesje Roelvink omdat z’n zoon iets te graag aan de meisjes zit?

Ik wil tevens graag laten optekenen dat ik ’craft’ een hipsterige-bullshit-term vind die iedere brouwerij wat mij betreft naar hartenlust mag gebruiken en misbruiken.

 
Bullit
beers 6227 º 09:57 Tue 9/2/2014

Originally posted by SVD
Wild Blue van Anheuser-Busch InBev, uit St Louis... tja blauwe bessen... niet slecht maar hmm

Toch blij, heb het gekregen als cadeau van iemand die uit de VS kwam.. dus klagen mag ik niet :D

Edit: heeft niemand van de Nederlandse groep dit gehad?
Heb ’m op, maarja ben niet echt van de NL groep. Overigens gekocht bij Wacky Willy’s party time store

 
SVD
beers 6169 º places 329 º 14:01 Tue 9/2/2014

Moet zeggen, la trappe maak lekkere bieren met die oak aged serie :D

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 22:55 Tue 9/2/2014

Originally posted by DutchDrebus
Draaien jullie nu ook opeens geen cd’s meer van Driesje Roelvink omdat z’n zoon iets te graag aan de meisjes zit?

...yep

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 23:09 Tue 9/2/2014

Originally posted by Countbeer
Originally posted by DutchDrebus
Draaien jullie nu ook opeens geen cd’s meer van Driesje Roelvink omdat z’n zoon iets te graag aan de meisjes zit?

...yep


Echt? Ik ben om die reden juist fan van em geworden ;)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 01:12 Wed 9/3/2014

Fan zijn van Dries is geen hobby maar een way of life. No way dat ik dat aan de kant ga zetten voor een jeugdige vergissing van zijn zoon.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 12:08 Fri 9/5/2014

Weer een ervaring rijker waarbij tijdens het Belgian Beer Weekend in Brussel een brouwer (of zijn personeel) redelijk aangeschoten een aantal bestellingen opneemt en vervolgens totaal wat anders gaat doen :)
Moest er wel om lachen, verder véél te druk hier ff ticken zit er niet in, alles moet op!

 
skortila
beers 6536 º places 295 º 07:37 Sun 9/7/2014

Ik zag dat Rob Hoppy Days en de biertuin als places heeft toegevoegd in A’dam. Zijn die de moeite waard?

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 08:11 Sun 9/7/2014

De Biertuin is, zeker in de relatieve bierwoestijn Amsterdam-Oost, een welkome aanwinst. Als je uitgedronken bent bij ’t IJ kun je hier altijd nog even heen. Flink terras. Druk. Focus is wel Bier&Co, dus niet heel bijzonder bier. Beetje prijzig ook. Maar als restaurant vond ik het wel de moeite waard om toe te voegen. Al is De Ponteneur vlakbij ook een goede en goedkopere optie, maar daar weet ik de details qua bier e.d. niet meer zo goed van, is al te lang geleden dat ik daar geweest ben. Misschien kan Potje hier nog iets aan toevoegen, als local zijnde?
Hoppy Days ben ik nog niet geweest, is ook net open, focus ligt op Italiaanse bieren zag ik, volgens mij ook deels eigen import. Was van plan om daar binnen afzienbare tijd heen te gaan.