Voer voor de admins #4

Reads 25002 • Replies 401 • Started Tuesday, March 1, 2016 1:20:58 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:41 Sun 5/22/2016

Jullie kunnen niet de last edit zien gok ik? Affiliated users zijn soms een plaag :

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:51 Mon 5/23/2016

Admins: Cafe Buitenlust in Oirschot is tot nader order gesloten wegens ernstige ziekte van de eigenaar.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:33 Mon 5/23/2016

Originally posted by Benzai
Admins: Cafe Buitenlust in Oirschot is tot nader order gesloten wegens ernstige ziekte van de eigenaar.

Tot nader orde? Is gewoon dicht! Fermé! Geschlossen! Closed!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:36 Mon 5/23/2016

Benzai denkt er over om het te openen?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:52 Mon 5/23/2016

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Admins: Cafe Buitenlust in Oirschot is tot nader order gesloten wegens ernstige ziekte van de eigenaar.

Tot nader orde? Is gewoon dicht! Fermé! Geschlossen! Closed!


Eh ok, ik weet de definitie / regels omtrent al dan niet tijdelijke sluitingen niet precies maar in mijn ogen is het zolang

1. Het pand niet wordt afgebroken;
2. Het pand niet wordt herbestemd;
3. Men op zoek is naar partijen die de zaak willen overnemen

Gesloten tot nader order...

 
MarcoDL
beers 9607 º places 213 º 04:57 Mon 5/23/2016

Weet iemand meer van die Kernel BA Stout die bij Kaapse op tap was zaterdag? De entry die hier in de database staat heeft een abv van 7.7 en is een blend van 2 vaten. Zaterdag hadden ze een bier van 9%, die een blend was van 5 vaten, o.a. drie whisk(e)y en een rode wijn.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 05:18 Mon 5/23/2016

Tja, alleen stond er op het etiket alleen Stout: Barrel Aged dus toen vond ik het zelf een beetje lastig om er een nieuwe entry van te maken.

Hij matcht alleen die Barrel Aged Blend die nu in de database staat inderdaad niet, want die is 8% en geen rode wijn vaten. Op zich best wel een duidelijk verschil zeker met die andere ABV dus ik denk bij nader inzien dat dit echt een nieuwe entry moet zijn. (Maar voor zover ik mij kan herinneren zeiden ze tegen mij dat het drie vaten waren, maar wel zeker rode wijn ertussen.)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 05:27 Mon 5/23/2016

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Admins: Cafe Buitenlust in Oirschot is tot nader order gesloten wegens ernstige ziekte van de eigenaar.

Tot nader orde? Is gewoon dicht! Fermé! Geschlossen! Closed!


Eh ok, ik weet de definitie / regels omtrent al dan niet tijdelijke sluitingen niet precies maar in mijn ogen is het zolang

1. Het pand niet wordt afgebroken;
2. Het pand niet wordt herbestemd;
3. Men op zoek is naar partijen die de zaak willen overnemen

Gesloten tot nader order...


Ik kreeg deze mail met "afgelopen" als onderwerp:

Beste Gasten,

Tot onze grote spijt is het onmogelijk om de deur open te houden voor jullie!
Vrijdag 20 mei zal de laatste openingsdag zijn. Dus vanaf zaterdag 21 mei blijft het dicht.
Voor de leden van de spaarkas is er zaterdag 28 mei tussen 14.00 en 16.00,de mogelijkheid om hun spaarkas af te halen.
Dit is de enige mogelijkheid om jullie enveloppe te komen halen dus zorg dat je die tijden er ook bent.

Verder willen we iedereen bedanken voor de steun en vertrouwen al de mooie jaren van Cafe Buitenlust!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:46 Mon 5/23/2016

Ja die mail heb ik uiteraard ook gehad, maar daar blijkt toch uit dat hij er mee stopt, de deuren niet meer open kan houden en er dus zolang er geen gegadigde voor overname wordt gevonden geen café is. Maar dat betekent toch niet dat het per definite nooit meer open gaat? Of heb ik dat nou?

Vgm moet ie op -al dan niet tijdelijk- "closed" of "out of business". Als ie dan weer opent valt te bezien of het er weer af mag of dat het een compleet nieuwe place is toch?

Of mss is er admin policy voor dit soort dingen?

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 07:52 Mon 5/23/2016

Je kan hem met een vinkje op "ouf of business" zetten, en als dat net meer aan de orde is kan je dat vinkje weer weghalen, heb je niet eens een admin voor nodig :)