Voer voor de admins #4

Reads 25004 • Replies 401 • Started Tuesday, March 1, 2016 1:20:58 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 04:42 Tue 8/16/2016

Originally posted by Douberd
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Douberd
Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Douberd
Jopen / Grateful Deaf collab nieuwe entry?


Is deze alweer verwijderd? Of nog niet toegevoegd?


Ik heb niks gezien. Is hij al uit eigenlijk? Want is in juli gebrouwen?


Ik zag een foto gisteren avond, IPA van 6% gebrouwen met Zythos and Cascade.


Heb je een linkje naar de foto? Kan geen kwaad om er eens een blik op te werpen.





Deze idd maar even afwachten of het een rye IPA is of niet. Als het geen rye is dan is het denk ik wel een nieuwe entry.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 04:44 Tue 8/16/2016

Beste admins, de nieuwe Double IPA van Troost is blijkbaar toch wel een nieuw bier. ABV is 7.3% ipv 7.2%, IBU is hetzelfde maar de EBC verschilt nogal (20 voor de DIPA vs 48 voor de IIPA).

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:11 Tue 8/16/2016

Originally posted by Borresteijn
Beste admins, de nieuwe Double IPA van Troost is blijkbaar toch wel een nieuw bier. ABV is 7.3% ipv 7.2%, IBU is hetzelfde maar de EBC verschilt nogal (20 voor de DIPA vs 48 voor de IIPA).


Is het een nieuwe entry als alleen de kleur verschilt?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:11 Tue 8/16/2016

Originally posted by Borresteijn
Beste admins, de nieuwe Double IPA van Troost is blijkbaar toch wel een nieuw bier. ABV is 7.3% ipv 7.2%, IBU is hetzelfde maar de EBC verschilt nogal (20 voor de DIPA vs 48 voor de IIPA).


Ja, en hoe gaan we dat nu oplossen? :P

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 05:41 Tue 8/16/2016

Originally posted by Benzai
Originally posted by Borresteijn
Beste admins, de nieuwe Double IPA van Troost is blijkbaar toch wel een nieuw bier. ABV is 7.3% ipv 7.2%, IBU is hetzelfde maar de EBC verschilt nogal (20 voor de DIPA vs 48 voor de IIPA).


Is het een nieuwe entry als alleen de kleur verschilt?


Andere moutstorting is gewoon een nieuw bier. Het is ook een nieuwe entry als alleen de hop verschilt.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 05:41 Tue 8/16/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Beste admins, de nieuwe Double IPA van Troost is blijkbaar toch wel een nieuw bier. ABV is 7.3% ipv 7.2%, IBU is hetzelfde maar de EBC verschilt nogal (20 voor de DIPA vs 48 voor de IIPA).


Ja, en hoe gaan we dat nu oplossen? :P


Un-aliassen! Superadmin als jij kan dat gewoon.. ;-)

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 06:11 Tue 8/16/2016

Originally posted by Borresteijn
Beste admins, de nieuwe Double IPA van Troost is blijkbaar toch wel een nieuw bier. ABV is 7.3% ipv 7.2%, IBU is hetzelfde maar de EBC verschilt nogal (20 voor de DIPA vs 48 voor de IIPA).


Hebben het jullie over de Troost Double IPA?
Staat al op hun FB pagina dat die een nieuw bier is, primeur bij Haarlem Culinnire festival samen met hun Cerveza Extraordinaria. In het boekje staat als Troost surprise met 7.5%
De rating van Dean moet verplaatst worden trouwens.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:27 Tue 8/16/2016

Originally posted by Douberd
Originally posted by Borresteijn
Beste admins, de nieuwe Double IPA van Troost is blijkbaar toch wel een nieuw bier. ABV is 7.3% ipv 7.2%, IBU is hetzelfde maar de EBC verschilt nogal (20 voor de DIPA vs 48 voor de IIPA).


Hebben het jullie over de Troost Double IPA?
Staat al op hun FB pagina dat die een nieuw bier is, primeur bij Haarlem Culinnire festival samen met hun Cerveza Extraordinaria. In het boekje staat als Troost surprise met 7.5%
De rating van Dean moet verplaatst worden trouwens.


Ja, dat laatste is de schuld van het aliasen. Ik had iets teveel vertrouwen in Borrie dit keer.

 
MarcoDL
beers 9607 º places 213 º 09:18 Tue 8/16/2016

Binnenkort wordt voor het eerst het investeerdersbier van het Uiltje uitgekeerd. Ik vraag me af welke status dit bier moet krijgen. Het is niet in de winkel te krijgen, maar de crowdfunding was wel voor iedereen toegankelijk. De achtergrond is anders, maar dit lijkt me enigszins vergelijkbaar met een ticketed event, zoals de Black Tuesday of Dark Lord verkoop. Wat denken jullie?

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 09:22 Tue 8/16/2016

Originally posted by MarcoDL
Binnenkort wordt voor het eerst het investeerdersbier van het Uiltje uitgekeerd. Ik vraag me af welke status dit bier moet krijgen. Het is niet in de winkel te krijgen, maar de crowdfunding was wel voor iedereen toegankelijk. De achtergrond is anders, maar dit lijkt me enigszins vergelijkbaar met een ticketed event, zoals de Black Tuesday of Dark Lord verkoop. Wat denken jullie?


Gewoon toevoegen, geldt hetzelfde voor het obligatiebier van Van Moll en Kees.