Voer voor de admins #4

Reads 25001 • Replies 401 • Started Tuesday, March 1, 2016 1:20:58 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:57 Mon 5/23/2016

Originally posted by Maakun
Je kan hem met een vinkje op "ouf of business" zetten, en als dat net meer aan de orde is kan je dat vinkje weer weghalen, heb je niet eens een admin voor nodig :)


Precies. Tenzij er een affiliated user is.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:42 Mon 5/23/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by Maakun
Je kan hem met een vinkje op "ouf of business" zetten, en als dat net meer aan de orde is kan je dat vinkje weer weghalen, heb je niet eens een admin voor nodig :)


Precies. Tenzij er een affiliated user is.


En die is er dus

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 06:14 Tue 5/24/2016

Vragen de users er eigenlijk zelf om om affiliated te worden? Sommige zie ik 1x een account aanmaken en daarna nooit meer terug. Moet toch een voorwaarde zijn dat ze ook regelmatig de place-pagina updaten van hun eigen toko, lijkt me.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:19 Tue 5/24/2016

Originally posted by Borresteijn
Vragen de users er eigenlijk zelf om om affiliated te worden? Sommige zie ik 1x een account aanmaken en daarna nooit meer terug. Moet toch een voorwaarde zijn dat ze ook regelmatig de place-pagina updaten van hun eigen toko, lijkt me.


Het is mij eigenlijk een doorn in het oog, maar iedereen kan met 1 druk op de knop zichzelf affiliaten (zonder dat daar een admin aan te pas komt) met een place of zelfs met een brouwerij (en dan heb je mini-adminrechten voor alle bieren van die brouwerij). Er wordt gelukkig vrij weinig misbruik van gemaakt, maar eens in de zoveel tijd komt het voor en dan mogen de admins puin ruimen.

 
MarcoDL
beers 9607 º places 213 º 06:34 Tue 5/24/2016

Dank voor de tip, ik ga mezelf even mini-adminnen bij Thumbs Up.

 
bierkoning
beers 20232 º places 431 º 06:43 Tue 5/24/2016

Gelukkig heb ik vanavond raadsvergadering. Dan heb ik weer tijd om wat te adminnen

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 07:54 Tue 5/24/2016

Gelukkig zijn er ook maar weinig nieuwe bieren toegevoegd de laatste tijd :)

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 09:33 Thu 5/26/2016

Kan een van de admins de Oldskool CC verplaatsen onder Brouwerij CC?
De naam moet ook veranderd worden naar Brouwerij CC/Oldskool American Wheat Ale.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:15 Fri 5/27/2016

Gewetensvraag: Texels Vuurbaak wordt door de brouwers/marketeers omschreven als een Irish Ale. Dus brewers intent = Urish Ale. Maar de Hollandse ziekte zorgt ervoor dat er uiteraard kruidige gisttonen in zitten (hetzij door Belgische gist, hetzij door op hoge temperaturen te vergisten). Wat het mijns inziens een soort Belgische amber maakt (blij dat Borrie dat ook terecht opmerkte). Normaal gesproken laat ik dit lekker onder Irish Ale staan, maar daarmee staat het bier blijkbaar wel in de stijl top 50. Volledig onterecht natuurlijk. Moeten we dan brewers intent overrulen? Als het andersom was geweest qua stijl had hetniet eens een issue geweest. Hoeveel belang hechten we aan de stijl top 50 lijstjes?

 
bierkoning
beers 20232 º places 431 º 14:44 Fri 5/27/2016

Originally posted by caesar
Gewetensvraag: Texels Vuurbaak wordt door de brouwers/marketeers omschreven als een Irish Ale. Dus brewers intent = Urish Ale. Maar de Hollandse ziekte zorgt ervoor dat er uiteraard kruidige gisttonen in zitten (hetzij door Belgische gist, hetzij door op hoge temperaturen te vergisten). Wat het mijns inziens een soort Belgische amber maakt (blij dat Borrie dat ook terecht opmerkte). Normaal gesproken laat ik dit lekker onder Irish Ale staan, maar daarmee staat het bier blijkbaar wel in de stijl top 50. Volledig onterecht natuurlijk. Moeten we dan brewers intent overrulen? Als het andersom was geweest qua stijl had hetniet eens een issue geweest. Hoeveel belang hechten we aan de stijl top 50 lijstjes?


Heb hem bij de Mitra gehaald. Zal hem eens proeven