Voer voor de admins #4

Reads 24993 • Replies 401 • Started Tuesday, March 1, 2016 1:20:58 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
sjogro
beers 9245 º places 186 º 13:47 Mon 9/5/2016

Op facebook lees ik zojuist dat de Haagsche Broeder Prior met dubbele hopdosis en rode dop de naam ’Prior Generaal’ draagt.

Link: https://www.facebook.com/haagschebroeder/posts/1582864108683921:0

RB link:
http://www.ratebeer.com/beer/haagsche-broeder-prior-double-hopped/447056/

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 15:29 Tue 9/13/2016

Is de Uiltje Dry Hopped Cider niet dezelfde als India Wheat Cider (die met Mosaic is gedry-hopped)?

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 15:59 Tue 9/13/2016

Originally posted by Borresteijn
Is de Uiltje Dry Hopped Cider niet dezelfde als India Wheat Cider (die met Mosaic is gedry-hopped)?
india wheat cider is toch een blend van cider en een tarwebier?

 
sjogro
beers 9245 º places 186 º 18:19 Tue 9/13/2016

Waarom is er geen place meer voor de Haagsche Broeder/Monastic store? Dit heeft vast een geschiedenis... Ik heb namelijk ooit via RB geleerd dat er een Monastic store is waar je het bier kunt kopen maar nu ik er ben geweest zie ik dat deze shop er niet meer op staat..

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:10 Wed 9/14/2016

Originally posted by sjogro
Waarom is er geen place meer voor de Haagsche Broeder/Monastic store? Dit heeft vast een geschiedenis... Ik heb namelijk ooit via RB geleerd dat er een Monastic store is waar je het bier kunt kopen maar nu ik er ben geweest zie ik dat deze shop er niet meer op staat..


Ik denk toch echt dat je abuis bent, want Edo en ik hebben nog bijna nooit een place gedelete (tenzij dubbele entry). Zelfs gare supermarkten en afhaalchinezen staan er doorgaans nog op.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 01:54 Wed 9/14/2016

Ja ik kan me ook niet herinneren dat die er op heeft gestaan. Het is wel een gare hippie winkel vol kaarsen en andere meuk, maar misschien wel nuttig om toe te voegen als associated place met de brouwerij.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 03:40 Wed 9/14/2016

Originally posted by MonsterMagnet
Originally posted by Borresteijn
Is de Uiltje Dry Hopped Cider niet dezelfde als India Wheat Cider (die met Mosaic is gedry-hopped)?
india wheat cider is toch een blend van cider en een tarwebier?


Klopt, maar de Dry Hopped Cider is alleen in Denemarken op tap geweest, in 1 bar. Het lijkt me daarom meer voor de hand liggen dat ze de naam verkeerd op het bord hebben gezet in de bar. Vandaar dat ik het even navraag.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:19 Wed 9/14/2016

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by MonsterMagnet
Originally posted by Borresteijn
Is de Uiltje Dry Hopped Cider niet dezelfde als India Wheat Cider (die met Mosaic is gedry-hopped)?
india wheat cider is toch een blend van cider en een tarwebier?


Klopt, maar de Dry Hopped Cider is alleen in Denemarken op tap geweest, in 1 bar. Het lijkt me daarom meer voor de hand liggen dat ze de naam verkeerd op het bord hebben gezet in de bar. Vandaar dat ik het even navraag.


Ik zal de Uyl eens contacten, want die Tomatin BA porter vraag staat ook nog open.

 
sjogro
beers 9245 º places 186 º 05:31 Wed 9/14/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by sjogro
Waarom is er geen place meer voor de Haagsche Broeder/Monastic store? Dit heeft vast een geschiedenis... Ik heb namelijk ooit via RB geleerd dat er een Monastic store is waar je het bier kunt kopen maar nu ik er ben geweest zie ik dat deze shop er niet meer op staat..


Ik denk toch echt dat je abuis bent, want Edo en ik hebben nog bijna nooit een place gedelete (tenzij dubbele entry). Zelfs gare supermarkten en afhaalchinezen staan er doorgaans nog op.


Dan moet ik me vergist hebben, excuses, maar lijkt me dan wel een nuttige toevoeging aangezien het de enige plek is waar je de flessen kan krijgen en de availability check hiervoor wel handig is met de zeer tijdelijke beschikbaarheid van sommige flessen

 
tricksta_p
beers 12056 º places 413 º 11:03 Sat 9/17/2016

Ik zie dat de Moersleutel Motorolie 10 doorverwijst naar de Motorolie 10 - Bourbon BA.

http://www.ratebeer.com/beer/de-moersleutel-motorolie/424041/

Ik heb deze gisteren gedronken op het Amsterdam Beer Fair en geen Bourbon geproefd. Volgens mij is er, net als de bij Je Moer Imperial Porter, sprake van een basis bier en een aantal barrel aged varianten.

Foto van hun display (klik voor grote foto):

https://untappd.com/user/tricksta_p/checkin/360765499

*duikt snel weg vanwege link naar untappd