Voer voor de admins #4

Reads 25000 • Replies 401 • Started Tuesday, March 1, 2016 1:20:58 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 05:47 Wed 6/15/2016

Stadsbrouwhuis in Leiden staat 3x in de database

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:26 Wed 6/15/2016

Originally posted by Borresteijn
Stadsbrouwhuis in Leiden staat 3x in de database


Mijn persoonlijke ergernis: ik heb nog geen delete-rechten

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:31 Wed 6/15/2016

Originally posted by Maakun
Er is een hele draad over met allemaal geruchten, maar eentje heeft het bevestigd gekregen van zo’n wijnhandelaar.


Ik lees het inderdaad (wat een drama trouwens, zoeken op facebook). Het is wel weer allemaal gezwets en voorbarige conclusies. Veel mensen trappen nog steeds in marketinglulkoek.

Ik weet overigens ook gelijk weer waarom ik uit die groep was gestapt. Veel treurige figuren daar ;-). Maar ja, ik moet de laatste geruchten natuurlijk wel een beetje kunnen volgen.

 
MarcoDL
beers 9607 º places 213 º 06:44 Wed 6/15/2016

Sinds ik heb ontdekt dat je bepaalde mensen kunt uitzetten is het een stuk beter te doen.

 
Zlotta
beers 8962 º places 479 º 02:09 Fri 6/17/2016

Weet iemand of er een verschil is tussen Mestreechs Aajt en de Zwarte Ruiter of is het gewoon hetzelfde onder een nieuwe naam?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:33 Fri 6/17/2016

Originally posted by Zlotta
Weet iemand of er een verschil is tussen Mestreechs Aajt en de Zwarte Ruiter of is het gewoon hetzelfde onder een nieuwe naam?


Dat vermoeden heb ik wel

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 02:48 Fri 6/17/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by Zlotta
Weet iemand of er een verschil is tussen Mestreechs Aajt en de Zwarte Ruiter of is het gewoon hetzelfde onder een nieuwe naam?


Dat vermoeden heb ik wel


Kon weinig verschil ontdekken iig. Het irritante is dat nu de namen ook nog eens door elkaar gebruikt worden (althans, dat idee heb ik). Het is overigens geen straf om het 2x te drinken ;-)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:59 Fri 6/17/2016

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by caesar
Originally posted by Zlotta
Weet iemand of er een verschil is tussen Mestreechs Aajt en de Zwarte Ruiter of is het gewoon hetzelfde onder een nieuwe naam?


Dat vermoeden heb ik wel


Kon weinig verschil ontdekken iig. Het irritante is dat nu de namen ook nog eens door elkaar gebruikt worden (althans, dat idee heb ik). Het is overigens geen straf om het 2x te drinken ;-)


Ja, op de website staat het zelfs als "Gulpener Zwarte Ruiter - Mestreechs Aajt"
http://www.gulpener.nl/speciale-editie-no-3-gulpener-zwarte-ruiter-mestreechs-aajt-2/

Ook de tekst onder ’onze bieren’ is als volgt:
"Het enige middeleeuwse bier van Nederland wordt vandaag de dag nog maar op één plek gebrouwen, namelijk in Herberg De Zwarte Ruiter in Gulpen. Hier ligt Mestreechs Aajt minimaal een jaar lang te rijpen in eikenhouten vaten. Alleen op die manier ontstaat de typische rinzige smaak met een frisse afdronk die het Mestreechs Aajt zo kenmerkt. Mestreechs Aajt is met haar donkere kleur een heerlijk fris oerbier dat de perfecte balans heeft tussen zurig en zoet. De appelachtige geur streelt de neus Let op: Nu verkrijgbaar als Gulpener Speciale Editie!"

Oftewel, het lijkt mij eigenlijk vrij duidelijk een alias.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 03:23 Fri 6/17/2016

Originally posted by caesar
Ik weet overigens ook gelijk weer waarom ik uit die groep was gestapt. Veel treurige figuren daar ;-). Maar ja, ik moet de laatste geruchten natuurlijk wel een beetje kunnen volgen.
Stiekem RTL Boulevard kijken, hè! ;-)

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 06:21 Fri 6/17/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by caesar
Originally posted by Zlotta
Weet iemand of er een verschil is tussen Mestreechs Aajt en de Zwarte Ruiter of is het gewoon hetzelfde onder een nieuwe naam?


Dat vermoeden heb ik wel


Kon weinig verschil ontdekken iig. Het irritante is dat nu de namen ook nog eens door elkaar gebruikt worden (althans, dat idee heb ik). Het is overigens geen straf om het 2x te drinken ;-)


Ja, op de website staat het zelfs als "Gulpener Zwarte Ruiter - Mestreechs Aajt"
http://www.gulpener.nl/speciale-editie-no-3-gulpener-zwarte-ruiter-mestreechs-aajt-2/

Ook de tekst onder ’onze bieren’ is als volgt:
"Het enige middeleeuwse bier van Nederland wordt vandaag de dag nog maar op één plek gebrouwen, namelijk in Herberg De Zwarte Ruiter in Gulpen. Hier ligt Mestreechs Aajt minimaal een jaar lang te rijpen in eikenhouten vaten. Alleen op die manier ontstaat de typische rinzige smaak met een frisse afdronk die het Mestreechs Aajt zo kenmerkt. Mestreechs Aajt is met haar donkere kleur een heerlijk fris oerbier dat de perfecte balans heeft tussen zurig en zoet. De appelachtige geur streelt de neus Let op: Nu verkrijgbaar als Gulpener Speciale Editie!"

Oftewel, het lijkt mij eigenlijk vrij duidelijk een alias.


En wat zegt de brouwerij zelf over deze insinuatie? ;-)
Lijkt mij iig ook vrij duidelijk, dat de zeldzame tapversie nu op fles beschikbaar is gemaakt. Maar ja, brewers intent, apart gemarket, yadayada, zuur bier (! niet te vergeten, want dan mag alles)