Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32393 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 00:37 Sat 2/4/2017

Kater. Zwaar irritant. Uit bed gekickt worden wegens drankgeuroverlast helpt ook niet. #fijnezaterdag

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 00:38 Sat 2/4/2017

Originally posted by Benzai
Kater. Zwaar irritant. Uit bed gekickt worden wegens drankgeuroverlast helpt ook niet. #fijnezaterdag


Ik geef trouwens de schuld aan Drebus en Joes, die waren veel te enthousiast voor een gepensioneerde. Kan niet meer mee over op dat niveau, maar daar werd helaas geen rekening mee gehouden...

 
joes
beers 93 º places 9 º 01:51 Sat 2/4/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Kater. Zwaar irritant. Uit bed gekickt worden wegens drankgeuroverlast helpt ook niet. #fijnezaterdag


Ik geef trouwens de schuld aan Drebus en Joes, die waren veel te enthousiast voor een gepensioneerde. Kan niet meer mee over op dat niveau, maar daar werd helaas geen rekening mee gehouden...


Zet er even bij dat je vooraf al zeven bieren op had bij Van Moll terwijl je je ziek had gemeld op het werk.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 01:55 Sat 2/4/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Kater. Zwaar irritant. Uit bed gekickt worden wegens drankgeuroverlast helpt ook niet. #fijnezaterdag


Ik geef trouwens de schuld aan Drebus en Joes, die waren veel te enthousiast voor een gepensioneerde. Kan niet meer mee over op dat niveau, maar daar werd helaas geen rekening mee gehouden...


Zet er even bij dat je vooraf al zeven bieren op had bij Van Moll terwijl je je ziek had gemeld op het werk.

7 bieren?! en dan nog autorijden?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:57 Sat 2/4/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Kater. Zwaar irritant. Uit bed gekickt worden wegens drankgeuroverlast helpt ook niet. #fijnezaterdag


Ik geef trouwens de schuld aan Drebus en Joes, die waren veel te enthousiast voor een gepensioneerde. Kan niet meer mee over op dat niveau, maar daar werd helaas geen rekening mee gehouden...


Zet er even bij dat je vooraf al zeven bieren op had bij Van Moll terwijl je je ziek had gemeld op het werk.


Whahaha. Dat kan toch niet meer voor een gepensioneerde! :-P

 
MarcoDL
beers 9607 º places 213 º 04:44 Mon 2/6/2017

In het verlengde van de admin-draad: brouwers die een imperial koffie stout maken zonder koffie en daar niet duidelijk over zijn in de naam.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:23 Mon 2/6/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Kater. Zwaar irritant. Uit bed gekickt worden wegens drankgeuroverlast helpt ook niet. #fijnezaterdag


Ik geef trouwens de schuld aan Drebus en Joes, die waren veel te enthousiast voor een gepensioneerde. Kan niet meer mee over op dat niveau, maar daar werd helaas geen rekening mee gehouden...


Zet er even bij dat je vooraf al zeven bieren op had bij Van Moll terwijl je je ziek had gemeld op het werk.

7 bieren?! en dan nog autorijden?


Danish pours

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:26 Mon 2/6/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Kater. Zwaar irritant. Uit bed gekickt worden wegens drankgeuroverlast helpt ook niet. #fijnezaterdag


Ik geef trouwens de schuld aan Drebus en Joes, die waren veel te enthousiast voor een gepensioneerde die zich bovendien ziek voelde die ochtend en smiddags naar de huisarts was geweest alwaar geconstateerd werd dat ik nog altijd aan zelfoverschatting leid hetgeen werd bevestigd door later die middag ondanks al het voorgaande toch te denken dat het geen probleem zou zijn om Van Moll te bezoeken voor enkele ticks. Kan niet meer mee over op dat niveau, maar daar werd had ik zelf helaas geen rekening mee gehouden...


 
MarcoDL
beers 9607 º places 213 º 06:40 Mon 2/6/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Zlotta
Originally posted by PotjeBier
Haha, deze user heeft ook wel briljante ratings:

https://www.ratebeer.com/user/345159/


Deze "ratings" zijn ook wel een ergernis: https://www.ratebeer.com/beer/amager--mikkeller-grand-theft-orange/182486/431988/

Ook zonder Pools te kunnen spreken weet je dat dit geen rating is. Hij was genomineerd als "New Member of the Year" maar gelukkig heeft hij het niet gehaald. Hij voegt er sinds October zijn Untappd-ticks aan toe en is pas bij de letter "F" aangekomen, blijkbaar heeft ie zo’n 10k ticks in zijn backlog. Soms schrijft hij wat meer, maar niet al te vaak. Dan mag hij ook graag bij Untappd blijven.


Ja dit is echt een major ergernis idd. Maar kan hier überhaupt wat aan gedaan worden of niet? Admins?


Is al duidelijk of hier iets aan gedaan kan worden? De database wordt langzaam gevuld met ticks uit Untappd, hij schrijft dat nota bene zelf in het Pools op.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:09 Mon 2/6/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Benzai
Originally posted by Zlotta
Originally posted by PotjeBier
Haha, deze user heeft ook wel briljante ratings:

https://www.ratebeer.com/user/345159/


Deze "ratings" zijn ook wel een ergernis: https://www.ratebeer.com/beer/amager--mikkeller-grand-theft-orange/182486/431988/

Ook zonder Pools te kunnen spreken weet je dat dit geen rating is. Hij was genomineerd als "New Member of the Year" maar gelukkig heeft hij het niet gehaald. Hij voegt er sinds October zijn Untappd-ticks aan toe en is pas bij de letter "F" aangekomen, blijkbaar heeft ie zo’n 10k ticks in zijn backlog. Soms schrijft hij wat meer, maar niet al te vaak. Dan mag hij ook graag bij Untappd blijven.


Ja dit is echt een major ergernis idd. Maar kan hier überhaupt wat aan gedaan worden of niet? Admins?


Is al duidelijk of hier iets aan gedaan kan worden? De database wordt langzaam gevuld met ticks uit Untappd, hij schrijft dat nota bene zelf in het Pools op.


Geen idee. Dit soort dingen zou je op de internationale fora moeten posten, dan is er nog kans dat een lokale of hogere admin er wat aan wil doen. Ik hou me er in ieder geval totaal niet mee bezig. Er is genoeg te doen in de NL database :-)