Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32413 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20235 º places 431 º 07:37 Thu 3/2/2017

Originally posted by Maakun
Ik voeg ze wel toe en rate ze snel voordat een admin ze unrateable maakt


Dan wacht ik wel ff totdat je ze gerate hebt

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:08 Thu 3/2/2017

Originally posted by Maakun
Ik voeg ze wel toe en rate ze snel voordat een admin ze unrateable maakt


Maakt Cees zich niet meer druk om, heeft toch vort delete rechten

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:45 Thu 3/2/2017

Stukje in NRC waarin ze oa spreken met een mislukte brouwerij. "t Blauwe Hert bestaat niet meer. Was het bier misschien toch niet speciaal genoeg? Daar lag het niet aan volgens Voorn. En recensies op ratebeer.com, een internationale website voor liefhebbers van craft beer, geven hem gelijk."

Twee bieren gebrouwen bij de Noord-Hollandse (!) en de enige hoge ratings zijn van een persoon met, schrik niet, twee ratings. Tja, zo kan ik ook mijn eigen gelijk bewijzen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:08 Thu 3/2/2017

Originally posted by Maakun
Stukje in NRC waarin ze oa spreken met een mislukte brouwerij. "t Blauwe Hert bestaat niet meer. Was het bier misschien toch niet speciaal genoeg? Daar lag het niet aan volgens Voorn. En recensies op ratebeer.com, een internationale website voor liefhebbers van craft beer, geven hem gelijk."

Twee bieren gebrouwen bij de Noord-Hollandse (!) en de enige hoge ratings zijn van een persoon met, schrik niet, twee ratings. Tja, zo kan ik ook mijn eigen gelijk bewijzen.


Voor bieren gebrouwen bij de NH zijn het zeker hoge ratings! ;-)

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 09:15 Thu 3/2/2017

Originally posted by Maakun
Stukje in NRC waarin ze oa spreken met een mislukte brouwerij. "t Blauwe Hert bestaat niet meer. Was het bier misschien toch niet speciaal genoeg? Daar lag het niet aan volgens Voorn. En recensies op ratebeer.com, een internationale website voor liefhebbers van craft beer, geven hem gelijk."

Twee bieren gebrouwen bij de Noord-Hollandse (!) en de enige hoge ratings zijn van een persoon met, schrik niet, twee ratings. Tja, zo kan ik ook mijn eigen gelijk bewijzen.


Een zekere ervaren rater uit het zuiden noemt de Bronstig anders ’Not bad at all’.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 09:44 Thu 3/2/2017

....
Een zekere ervaren rater uit het zuiden noemt de Bronstig anders ’Not bad at all’.


heeft hij vast lopen raten na 35 andere kwaliteitsbieren.... dan krijg je dat...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:56 Thu 3/2/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Maakun
Stukje in NRC waarin ze oa spreken met een mislukte brouwerij. "t Blauwe Hert bestaat niet meer. Was het bier misschien toch niet speciaal genoeg? Daar lag het niet aan volgens Voorn. En recensies op ratebeer.com, een internationale website voor liefhebbers van craft beer, geven hem gelijk."

Twee bieren gebrouwen bij de Noord-Hollandse (!) en de enige hoge ratings zijn van een persoon met, schrik niet, twee ratings. Tja, zo kan ik ook mijn eigen gelijk bewijzen.


Een zekere ervaren rater uit het zuiden noemt de Bronstig anders ’Not bad at all’.


I approve this message!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 13:55 Thu 3/2/2017

Brewdog en een hotel...

 
SVD
beers 6171 º places 329 º 14:55 Thu 3/2/2017

haha mooi initiatief toch....

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:43 Thu 3/2/2017

Originally posted by SVD
haha mooi initiatief toch....

Ze hebben geld zat maar toch weer crowdfunding...