Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32391 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
TheJvd
beers 1362 º places 11 º 17:16 Tue 3/7/2017

Mensen die zich ergens aan ergeren, maar de context niet vermelden.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 19:05 Tue 3/7/2017

Struise, untappd, de beergeeks facebookpagina en alles wat erop gepost wordt, dat zijn allemaal ergernissen die geen context behoeven, die moet je gewoon even benoemen eens in de zoveel tijd. Ik snap dat wel.

 
Bullit
beers 6227 º 00:29 Wed 3/8/2017

Daar wil ik aan toevoegen tv programma’s die over bier gaan, Poolse raters, en Fiona de Lange. Dan hebben we dat ook weer gehad voor deze maand.

 
bierkonijn
places 11 º 04:57 Wed 3/8/2017

Originally posted by Bullit
Daar wil ik aan toevoegen tv programma’s die over bier gaan, Poolse raters, en Fiona de Lange. Dan hebben we dat ook weer gehad voor deze maand.


Fioontje zorgt er wel voor dat je veel positiever naar Leven in de Brouwerij gaat kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=GvnHODxQDy0

 
joes
beers 93 º places 9 º 14:33 Wed 3/8/2017

Berliner Weisse. Op een beetje hipster bierfestival bestaat de helft van de bierlijst uit Berliner Weise. En het grootste deel daarvan is niet te zuipen. Ik ben er helemaal klaar mee.

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 15:06 Wed 3/8/2017

Originally posted by joes
Berliner Weisse. Op een beetje hipster bierfestival bestaat de helft van de bierlijst uit Berliner Weise. En het grootste deel daarvan is niet te zuipen. Ik ben er helemaal klaar mee.

Wachten op de zomer, mooie grote Berlijnse Biergarten, voorbijgaande korte rokjes en simpele snacks erbij: voilà, smaakmakende context. Eclectische bierlijsten in minimalistische IKEA-bars en ditto festivals maken daarvan veel kapot.

 
bierkoning
beers 20232 º places 431 º 15:36 Wed 3/8/2017

Originally posted by bartlebier
Originally posted by joes
Berliner Weisse. Op een beetje hipster bierfestival bestaat de helft van de bierlijst uit Berliner Weise. En het grootste deel daarvan is niet te zuipen. Ik ben er helemaal klaar mee.

Wachten op de zomer, mooie grote Berlijnse Biergarten, voorbijgaande korte rokjes en simpele snacks erbij: voilà, smaakmakende context. Eclectische bierlijsten in minimalistische IKEA-bars en ditto festivals maken daarvan veel kapot.


Ben nu net eens een keer van plan met de vrouw naar Berlijn te gaan. Lekker goedkoop met de trein vanaf Bad Bentheim. Laatste keer dat ik in Berlijn was zaten de Russen er nog...

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 16:35 Wed 3/8/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by bartlebier
Originally posted by joes
Berliner Weisse. Op een beetje hipster bierfestival bestaat de helft van de bierlijst uit Berliner Weise. En het grootste deel daarvan is niet te zuipen. Ik ben er helemaal klaar mee.

Wachten op de zomer, mooie grote Berlijnse Biergarten, voorbijgaande korte rokjes en simpele snacks erbij: voilà, smaakmakende context. Eclectische bierlijsten in minimalistische IKEA-bars en ditto festivals maken daarvan veel kapot.


Ben nu net eens een keer van plan met de vrouw naar Berlijn te gaan. Lekker goedkoop met de trein vanaf Bad Bentheim. Laatste keer dat ik in Berlijn was zaten de Russen er nog...

...en straks zitten ze er weer. Wel opschieten dus. Van bij jou ben je er alvast sneller dan ik.

En zeker deze onorthodoxe Biergarten op het oude Willner Brauereigelände bezoeken, tevens de thuis van de nieuw Schneeeule Weisse:
http://www.wbb-pankow.de/biergarten/

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 19:58 Wed 3/8/2017

Originally posted by joes
Berliner Weisse. Op een beetje hipster bierfestival bestaat de helft van de bierlijst uit Berliner Weise. En het grootste deel daarvan is niet te zuipen. Ik ben er helemaal klaar mee.


Tis dat ik nauwelijks nog op festivals kom na m’n retirement, maar uit principe overwegingen ben ik het met je eens: +1!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:15 Thu 3/9/2017

Ik laat deze hype ook graag aan me voorbijgaan. Ik vraag me alleen wel af of het nu de kwaliteit van de brouwers is, of een tekortkoming van de stijl?