Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32397 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 01:46 Fri 2/10/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Mikkeller webshop heeft een paar flessen Cycle. Even was ik blij, maar toen zag ik dat ze er 48 tot 60 euro voor vragen, zijn ze helemaal gek geworden daar in Kopenhagen?


En daarom kun je dus beter traden #coffeeset #trademarkset



#€10cycles


Nou voor 10 red ik het niet hoor. Toch ten minste 12×9 euro (incl brandstof enz) = 108 + ca 110 euro verzendkosten = 218 / 12 flessen = minimaal 18 euri

Dan doe je iets niet goed


Tja, als bij jou de Cantillons en soortgenoten gratis komen aanwaaien dan kan daar niemand tegenop natuurlijk. Maar ik moet er gewoon 100-150km heen en ook weer terug voor rijden.

Voor niks gaat de zon op!

Ik combineer een ritje altijd met tanken, frites, mik, etc...

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 01:48 Fri 2/10/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by PotjeBier

Overigens, ik heb nog nooit een IP trade in A’dam gedaan. Wel eens gereageerd op posts hier en daar, maar daar is nooit iets uitgekomen (want geen Zenne/Millennium/Don Quijote etc.), dus dat dichter bij de bron valt nogal tegen.


Ik had het nog niet gezegd of er zijn 3 flessen Cycle onder begeleiding onderweg naar A’dam...



Maar de bieren die jij opnoemt zijn dichter bij de bron ook (nauwelijks tot) niet te verkrijgen...

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 03:09 Fri 2/10/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by PotjeBier

Overigens, ik heb nog nooit een IP trade in A’dam gedaan. Wel eens gereageerd op posts hier en daar, maar daar is nooit iets uitgekomen (want geen Zenne/Millennium/Don Quijote etc.), dus dat dichter bij de bron valt nogal tegen.


Ik had het nog niet gezegd of er zijn 3 flessen Cycle onder begeleiding onderweg naar A’dam...



Maar de bieren die jij opnoemt zijn dichter bij de bron ook (nauwelijks tot) niet te verkrijgen...


Exactly my point - daarom kwam er tot nu toe ook nooit iets uit. Dat zijn nl. de flessen waar men altijd om vraagt en ik had ze niet (behalve Millennium, maar die is nu op).

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 03:12 Fri 2/10/2017

En dan nu weer een echte ergernis: Patricia Paay als gesprek van de dag. Niet alleen op kantoor, maar zelfs hier in de fora

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:20 Fri 2/10/2017

Originally posted by PotjeBier
En dan nu weer een echte ergernis: Patricia Paay als gesprek van de dag. Niet alleen op kantoor, maar zelfs hier in de fora


Haha graag gedaan Potje

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 14:24 Thu 2/16/2017

Quotes oftewel de hele tekst van een post citeren en niet alleen de part waar je wil beantwoorden.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 15:22 Thu 2/16/2017

Originally posted by Douberd
Quotes oftewel de hele tekst van een post citeren en niet alleen de part waar je wil beantwoorden.
.

Mede schuldig, maar ja je hebt gelijk !

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 12:31 Thu 2/23/2017

Eurodis. Post-nl dochter die momenteel mijn euro trade pakket aan het verzieken is. 1) slechte communicatie. (Fouten en incorrecte informatie) 2) zendingen maar half volgens de regels van de moedermaatschappij probeert af te leveren 3) Niet wil communiceren over zendingen.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 15:21 Thu 2/23/2017

Je was me al half kwijt bij Eurodis, maar vanaf post-nl dochter volgde ik het helemaal niet meer.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 16:24 Thu 2/23/2017

Originally posted by DutchDrebus
Je was me al half kwijt bij Eurodis, maar vanaf post-nl dochter volgde ik het helemaal niet meer.


He’s alive!!!