Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32388 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 18:47 Sat 3/11/2017

Originally posted by DutchDrebus
Americanen en hoe ze hun bier het liefst zien. Verschrikkelijk.

In m’n vrije tijd mag ik graag op instagram kijken naar foto’s van bier, (mooie) vrouwen en (mooie) vrouwen met bier. Maar ik kom dan zo ontzettend veel foto’s tegen van bieren die ingeschonken zijn zoals de foto die ik nu plaats. Serieus, de beste bieren worden zo op de foto gezet en naast het feit dat het niet praktisch is (pak hem maar eens op zonder te morsen) vind ik het er, op de een of andere manier, ook zo gruwelijk onaangenaam uit zien. En het ergst is het nog bij de overdreven hazy orange IPAs, waar ik niet van zou staan te kijken als er moeite voor wordt gedaan om ze zo hazyogelijk op de foto te krijgen.

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze manier van inschenken en fotograferen gewoon afschrikwekkend en aanstootgevend. Waarschijnlijk omdat het bier er uitziet als een soort overleden vruchtensapje ofzo. Maf volk.

Anway, check dit. En ga Instagram na als je me niet vertrouwt: dit is geen uitzondering. Dit is serieus ’een ding’.






Doen Europeanen ook hoor!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 20:42 Sat 3/11/2017

Originally posted by DutchDrebus
Americanen en hoe ze hun bier het liefst zien. Verschrikkelijk.

In m’n vrije tijd mag ik graag op instagram kijken naar foto’s van bier, (mooie) vrouwen en (mooie) vrouwen met bier. Maar ik kom dan zo ontzettend veel foto’s tegen van bieren die ingeschonken zijn zoals de foto die ik nu plaats. Serieus, de beste bieren worden zo op de foto gezet en naast het feit dat het niet praktisch is (pak hem maar eens op zonder te morsen) vind ik het er, op de een of andere manier, ook zo gruwelijk onaangenaam uit zien. En het ergst is het nog bij de overdreven hazy orange IPAs, waar ik niet van zou staan te kijken als er moeite voor wordt gedaan om ze zo hazyogelijk op de foto te krijgen.

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze manier van inschenken en fotograferen gewoon afschrikwekkend en aanstootgevend. Waarschijnlijk omdat het bier er uitziet als een soort overleden vruchtensapje ofzo. Maf volk.

Anway, check dit. En ga Instagram na als je me niet vertrouwt: dit is geen uitzondering. Dit is serieus ’een ding’.






Zzzzesty....

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 20:42 Sat 3/11/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by DutchDrebus
Americanen en hoe ze hun bier het liefst zien. Verschrikkelijk.

In m’n vrije tijd mag ik graag op instagram kijken naar foto’s van bier, (mooie) vrouwen en (mooie) vrouwen met bier. Maar ik kom dan zo ontzettend veel foto’s tegen van bieren die ingeschonken zijn zoals de foto die ik nu plaats. Serieus, de beste bieren worden zo op de foto gezet en naast het feit dat het niet praktisch is (pak hem maar eens op zonder te morsen) vind ik het er, op de een of andere manier, ook zo gruwelijk onaangenaam uit zien. En het ergst is het nog bij de overdreven hazy orange IPAs, waar ik niet van zou staan te kijken als er moeite voor wordt gedaan om ze zo hazyogelijk op de foto te krijgen.

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze manier van inschenken en fotograferen gewoon afschrikwekkend en aanstootgevend. Waarschijnlijk omdat het bier er uitziet als een soort overleden vruchtensapje ofzo. Maf volk.

Anway, check dit. En ga Instagram na als je me niet vertrouwt: dit is geen uitzondering. Dit is serieus ’een ding’.






Doen Europeanen ook hoor!


Wie dan en waarom?

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 08:20 Sun 3/12/2017

De hazyness van NEIPA’s is echt een gevolg van de manier van (dry)hoppen, en gedeeltelijk van het gebruik van haver en tarwe. Het is geen gist, er is geen bloem voor nodig of andere rare fratsen om dat te bereiken (hoewel bereiken het verkeerde woord is, het zou puur een gevolg moeten zijn). Ik heb zelf een NEIPA gebrouwen (hele korte aroma hopgift tijdens de kook, geen bitterhop, en veel dry hop tijdens de hoofdvergisting en nog eens een bom dry hop na de hoofdvergisting) en die is ook compleet ondoorzichtig. Helaas is ie ook wat grijs geworden en ziet ie er dus echt niet uit, maar het smaakt uitstekend!

Ik vind het wel mooi zo’n knal oranje bier (ziet er lekker uit wat mjj betreft!), en ik vind het ook een mooie foto. Maar idd niet heel praktisch om het tot de rand in te schenken.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:33 Sun 3/12/2017

Een centimetertje wit schuim erop vind ik een stuk lustopwekkender. Waar staat de NE voor in NEIPA?

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 09:46 Sun 3/12/2017

Originally posted by DutchDrebus
Een centimetertje wit schuim erop vind ik een stuk lustopwekkender. Waar staat de NE voor in NEIPA?
New England of North East.
Helemaal eensch wat betreft schuim overigens.

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 10:07 Sun 3/12/2017

Bronckhorster nieuwe batches, zijn dus nieuwe bieren de triple en de Hoptimist en zijn zeer veel slechter.
De laatste ging bij mij van 4, naar een 2.7 !

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 10:22 Sun 3/12/2017

Originally posted by RW80
Bronckhorster nieuwe batches, zijn dus nieuwe bieren de triple en de Hoptimist en zijn zeer veel slechter.
De laatste ging bij mij van 4, naar een 2.7 !


Hmm, zonde. Ik vond de Midnightporter ook veel beter vroegah. Minder vol en meer (storende) turf nu.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 10:32 Sun 3/12/2017

Originally posted by DutchDrebus
Een centimetertje wit schuim erop vind ik een stuk lustopwekkender. Waar staat de NE voor in NEIPA?


Misschien zien er practishe redenen acter die soort foto’s. Als je het bier met een of twee vingers shuim in het glas schenkt en dan foto’s wil maken, is natuurlijk de schuim weg tot je de juiste shot hebt. Maar als je glas helemaal vol maakt met het bier, je mag zoveel foto’s maken als je wilt oftewel de juiste foto hebt, die dat veel likes en shares zal jou brengen.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:55 Sun 3/12/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by DutchDrebus
Americanen en hoe ze hun bier het liefst zien. Verschrikkelijk.

In m’n vrije tijd mag ik graag op instagram kijken naar foto’s van bier, (mooie) vrouwen en (mooie) vrouwen met bier. Maar ik kom dan zo ontzettend veel foto’s tegen van bieren die ingeschonken zijn zoals de foto die ik nu plaats. Serieus, de beste bieren worden zo op de foto gezet en naast het feit dat het niet praktisch is (pak hem maar eens op zonder te morsen) vind ik het er, op de een of andere manier, ook zo gruwelijk onaangenaam uit zien. En het ergst is het nog bij de overdreven hazy orange IPAs, waar ik niet van zou staan te kijken als er moeite voor wordt gedaan om ze zo hazyogelijk op de foto te krijgen.

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze manier van inschenken en fotograferen gewoon afschrikwekkend en aanstootgevend. Waarschijnlijk omdat het bier er uitziet als een soort overleden vruchtensapje ofzo. Maf volk.

Anway, check dit. En ga Instagram na als je me niet vertrouwt: dit is geen uitzondering. Dit is serieus ’een ding’.






Doen Europeanen ook hoor!


Wie dan en waarom?


Oa Omnipollo
Waarom? Geen idee...