Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32403 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
RW80
beers 3114 º places 33 º 16:28 Thu 2/23/2017

Eurodis, is een Europese distributie organisatie voor pakketjes, die opgekocht is door POST NL..
Laat me duidelijker zijn.
Eurodis kan schijnbaar een all you can eat selectie maken van POST NL regels.

1 Ze gebruiken de post NL formulieren, dus dan denk je na 2 mislukte zending leveren ze het netjes af bij het lokale postcentrum welke vlakbij is, dat doen ze dus niet, ze sturen het terug naar de ontvanger. Daarnaast genoeg bejaarden in de buurt,maar het luie volk is te lui om 2 huizen verder te lopen en het daar af te leveren..
2 De Post NL papiertjes vermelden netjes nieuwe pogingen en de niet bezorgd code gebruiken geeft vervolgens de nodige informatie die haaks hier op staat. Terug sturen,wel ontvangen niet bezorgen en meer van dat soort ongein geven mij deze codes. Daarnaast doen ze maar wat
3 Contact opnemen met Post-NL of Eurodis geeft alleen maar meer ergernissen. De POST NL dame probeerde nog iets. Maar Eurodis stuurde mij een standaard e-mail en verwees mij door naar de verstuurder ten de rest nergeerde men.Totaal klant onvriendelijk.


Jammer maar voorlopig vertuur ik maar even via GLS.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 16:34 Thu 2/23/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by DutchDrebus
Je was me al half kwijt bij Eurodis, maar vanaf post-nl dochter volgde ik het helemaal niet meer.


He’s alive!!!


Ja Facebook wordt nu de verkiezingen naderen helemaal volgespamt door een onverbeterlijke bevriende aspirant politicus met een iets te sterke mening dus ik dacht dat hier misschien wat lichter vermaak te vinden was.

En ik moest kijken of er nog dingen gebeurd zijn waar ik komende zaterdag over mee moet kunnen praten natuurlijk. Admin Cees die zwanger is o.i.d.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:15 Fri 2/24/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Benzai
Originally posted by DutchDrebus
Je was me al half kwijt bij Eurodis, maar vanaf post-nl dochter volgde ik het helemaal niet meer.


He’s alive!!!


Ja Facebook wordt nu de verkiezingen naderen helemaal volgespamt door een onverbeterlijke bevriende aspirant politicus met een iets te sterke mening dus ik dacht dat hier misschien wat lichter vermaak te vinden was.

En ik moest kijken of er nog dingen gebeurd zijn waar ik komende zaterdag over mee moet kunnen praten natuurlijk. Admin Cees die zwanger is o.i.d.


 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:18 Fri 2/24/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Benzai
Originally posted by DutchDrebus
Je was me al half kwijt bij Eurodis, maar vanaf post-nl dochter volgde ik het helemaal niet meer.


He’s alive!!!


Ja Facebook wordt nu de verkiezingen naderen helemaal volgespamt door een onverbeterlijke bevriende aspirant politicus met een iets te sterke mening dus ik dacht dat hier misschien wat lichter vermaak te vinden was.

En ik moest kijken of er nog dingen gebeurd zijn waar ik komende zaterdag over mee moet kunnen praten natuurlijk. Admin Cees die zwanger is o.i.d.


Whaha. Herkenbaar!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:35 Thu 3/2/2017

Al 6 dagen geen ergernis gepost? Dat is op zichzelf al een ergernis! Even een duit in het zakje doen:

1. Mijn ontstoken traanbuis die maar niet over gaat
2. Hooikoortsverschijnselen die al eind februari de kop opsteken tegenwoordig
3. Ik heb zin in een goed bier maar het komt er door drukte en vermoeidheid maar niet van

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:14 Thu 3/2/2017

Grolsch stopt met Stender, en komt met Grolsch 0.0 en bijbehorende Radler-varianten. Kut, ik moet Stender nog. In welke winkel is dit te scoren? :P

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 06:21 Thu 3/2/2017

Die 0.0 radlers zijn er toch al een hele tijd?

Blijkbaar hebben/hadden ze nog Stender in Heerenveen, zal wel goed vers zijn: https://www.ratebeer.com/beer/distribution/142767/

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:23 Thu 3/2/2017

Originally posted by Maakun
Die 0.0 radlers zijn er toch al een hele tijd?


Twee nieuwe smaken blijkbaar: "Behalve met Grolsch 0,0% komt de brouwer ook met twee nieuwe smaken Grolsch 0,0% Radler. De nieuwe alcoholvrije bieren en vruchtensapvarianten zijn vanaf volgende week verkrijgbaar."

Hebben we dus niet veel aan, want die zijn unrateable. Ergernis!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:25 Thu 3/2/2017

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 06:38 Thu 3/2/2017

Ik voeg ze wel toe en rate ze snel voordat een admin ze unrateable maakt