Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46455 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MarcoDL
beers 9603 º places 213 º 11:47 Wed 9/23/2015

Originally posted by caesar
Als we als gebruikers het er unaniem over eens zijn, dat het aliases zouden moeten zijn, heb ik daar geemn probleem mee. Waar we wel voor moeten waken, is klasse justitie. Toevallig gaat het nu over weinig geliefde brouwers, maar als t Uiltje of de Molen betrof, zouden we dan niet ineens de andere kant op neigen?


Idd voor oppassen. Dus die Moord & Brand balsamico 3 years van komende borefts geen losse entry geven.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:48 Wed 9/23/2015

Alle overjarige varianten zijn aliasses, ook bij Uiltje of De Molen. Weg ermee, zelfde bier = zelfde bier.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 12:14 Wed 9/23/2015

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Als we als gebruikers het er unaniem over eens zijn, dat het aliases zouden moeten zijn, heb ik daar geemn probleem mee. Waar we wel voor moeten waken, is klasse justitie. Toevallig gaat het nu over weinig geliefde brouwers, maar als t Uiltje of de Molen betrof, zouden we dan niet ineens de andere kant op neigen?


Idd voor oppassen. Dus die Moord & Brand balsamico 3 years van komende borefts geen losse entry geven.


Dat scheelt ook weer een gore tick

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 13:22 Wed 9/23/2015

Originally posted by caesar
Als we als gebruikers het er unaniem over eens zijn, dat het aliases zouden moeten zijn, heb ik daar geemn probleem mee. Waar we wel voor moeten waken, is klasse justitie. Toevallig gaat het nu over weinig geliefde brouwers, maar als t Uiltje of de Molen betrof, zouden we dan niet ineens de andere kant op neigen?


Er zijn meer dan genoeg bieren met jaartallen op het etiket die gewoon één entry zijn, en etiketbieren van Van Steenberge gaan we ook niet toestaan als aparte entry. Dit is gewoon een ander etiket op hetzelfde bier, geen aparte entry zou ik zeggen...

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 01:42 Thu 9/24/2015

Originally posted by caesar
Originally posted by MarcoDL
Idd voor oppassen. Dus die Moord & Brand balsamico 3 years van komende borefts geen losse entry geven.

Dat scheelt ook weer een gore tick

Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Deze mag je van mij aliasen. De rest gewoon lekker laten staan. Scheelt weer een gore tick.

Haha, niemand verplicht je om het te ticken

Hypocriet.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 01:45 Thu 9/24/2015

Originally posted by erickok
Originally posted by caesar
Originally posted by MarcoDL
Idd voor oppassen. Dus die Moord & Brand balsamico 3 years van komende borefts geen losse entry geven.

Dat scheelt ook weer een gore tick

Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Deze mag je van mij aliasen. De rest gewoon lekker laten staan. Scheelt weer een gore tick.

Haha, niemand verplicht je om het te ticken

Hypocriet.


 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 01:46 Thu 9/24/2015

Originally posted by Maakun
Originally posted by caesar
Als we als gebruikers het er unaniem over eens zijn, dat het aliases zouden moeten zijn, heb ik daar geemn probleem mee. Waar we wel voor moeten waken, is klasse justitie. Toevallig gaat het nu over weinig geliefde brouwers, maar als t Uiltje of de Molen betrof, zouden we dan niet ineens de andere kant op neigen?


Er zijn meer dan genoeg bieren met jaartallen op het etiket die gewoon één entry zijn, en etiketbieren van Van Steenberge gaan we ook niet toestaan als aparte entry. Dit is gewoon een ander etiket op hetzelfde bier, geen aparte entry zou ik zeggen...

Juist!
Men kan vintage benoemen in zijn/haar rating, mits de rater dat nodig acht...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:57 Thu 9/24/2015

Potverdikkie, dat jullie onze Vlaams-Duitse vrind niet begrijpen, dat is tot daar aan toe. Maar een ironische verwijzing missen. Jammer is dat ... :P

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 02:46 Thu 9/24/2015

Ik doe m’n best, maar als kind van de sms generatie raak ik de weg volledig kwijt bij te lange zinnen.

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 12:37 Thu 9/24/2015

Ergernis: het envelopje van de mailbox.

Zien jullie nog wel wanneer je een nieuwe bm hebt?