Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46476 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:15 Fri 12/18/2015

Die Robbert Uyleman is ook een nieuwe hypetrain aan het bouwen met die BA seasons & episodes releases. Hoop voor hem dat het geen fyra debacle wordt, maar ik stap niet op die trein in ieder geval. #statleroff

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:30 Fri 12/18/2015

Originally posted by caesar
Die Robbert Uyleman is ook een nieuwe hypetrain aan het bouwen met die BA seasons & episodes releases. Hoop voor hem dat het geen fyra debacle wordt, maar ik stap niet op die trein in ieder geval. #statleroff

Je hebt de nieuwsbrief ook gelezen?
Koop al een tijd geen Uiltje meer... Misschien komt dat wel door Beergeeks. Alles wat zij hypen laat ik voor hun in het schap staan!

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 14:35 Fri 12/18/2015

Originally posted by caesar
Die Robbert Uyleman is ook een nieuwe hypetrain aan het bouwen met die BA seasons & episodes releases. Hoop voor hem dat het geen fyra debacle wordt, maar ik stap niet op die trein in ieder geval. #statleroff
Single barrel! Heel beperkt beschikbaar! Alleen tap en 75cl! 15 euro voor een fles! Dan moet het natuurlijk wel heel goed zijn!
/sarcasm off

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 14:37 Fri 12/18/2015

Bij het uiltje zijn die specials altijd zo extreem duur.. Dat is echt wel jammer.
Ik ga wel ff 500 euro erinstoppen natuurlijk, voor de rest van je leven een special bier en een andere gift cadeau en toegang tot een leuke avond, elk jaar. En je geld krijg je gewoon nog terug met rente...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 18:39 Fri 12/18/2015

Originally posted by erickok
Originally posted by Benzai
Oersoep is trouwens best goed te vergelijken met Struise, vaak matig en af en toe een (hele) goeie

Really, Oersoep is met Struise te vergelijken?!


Waarom niet? Zoals ik al zei, vaak matig en af en toe een (hele) goeie. Leuk om te proeven als je ze toevallig tegenkomt, maar ik zal ze geen seconde missen op een festival.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:43 Sat 12/19/2015

Ik denk dat hij bedoeld dat die bieren echt een enorme wereld van verschil zijn qua stijl en smaak.

Die dure onzin van het Uiltje geeft ik echt geen euro aan uit, behalve als ik het op een festival kan drinken. Gewoon 10 euro voor een flesje bier vragen. Tja, bij Hertog Jan en in de VS werkt het ook, maar ik vind het echt triest.

 
MarcoDL
beers 9603 º places 213 º 06:42 Sat 12/19/2015

Groot verschil tussen Uiltje en HJ vind ik dat het Uiltje lekker experimenteert, creatief is en daadwerkelijk erg lekker bier maakt. 5 euro voor een kruidige scotch ale vind ik idioot, maar die Peer Pressure vond ik dan wel weer erg lekker. Zo duur zijn die andere BA bieren van ze toch niet? Vergelijkbaar met white labels en meestal goedkoper dan BA De Molen.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 10:50 Sun 12/20/2015

Die Peer Pressure was minstens een tientje... De ouder BA bieren vielen inderdaad wel mee, maar de laatste drie speciale bieren zijn ineens flink aan de prijs.

Nog wat ergenernis die al eens langs is geweest, maar god wat haat ik dit. Koude bieren op festivals en te volle festivals. Gisteren ook weer: een of andere BA imperial stout van Uiltje die zo koud werd getapt dat het gewoon pijnlijk was het glas vast te houden. Dan doe je je eigen bier toch ontzettend te kort?

En die drukte, bij dat Delfts festival zijn we uiteindelijk maar weg gegaan omdat het zo vol gepakt was dat je je bijna niet meer kon bewegen, en dat in een ijskoude kerkt waarvan je op het halve opvvervalk niet eens mocht komen. Lijkt mij nou niet dat zo’n kern zo super goedkoop is om af te huren, kan er dan niet een fatsoenlijke locatie vanaf? En ik betaal liever een paar euro meer als het dan 20% rustiger blijft.

Zo, dat is er allemaal weer uit :)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 11:44 Sun 12/20/2015

Gal spuwen:
Tientallen reacties krijgen op een ruil draadje en vervolgens laat niemand meer iets horen en krijg je vage berichtjes dat je een aantal bieren niet meer hebt staan dus wordt je bedankt? Huh, ik heb niet meer gesleuteld aan dat draadje das wat de fuk lult die knakker nou!
Pfff vermoeiend...

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 12:08 Sun 12/20/2015

Originally posted by Countbeer
Gal spuwen:
Tientallen reacties krijgen op een ruil draadje en vervolgens laat niemand meer iets horen en krijg je vage berichtjes dat je een aantal bieren niet meer hebt staan dus wordt je bedankt? Huh, ik heb niet meer gesleuteld aan dat draadje das wat de fuk lult die knakker nou!
Pfff vermoeiend...


Als je nog de Black Tuesday zoekt, ik ruil hem 1:1 met Fou.