Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46464 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:38 Thu 12/10/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by bierkoning
Hij heeft er deze maand nog 191 te gaan om mij in te halen, dus gun die jongen even zijn rust.


Zal niet meevallen als Dutchdrebus en Joes (nou ja, daar kan ik me wat bij voorstellen als je in Florida zit) steeds blijven afhaken voor wat betreft aanwezig zijn bij de weekly tastings!!


Alweer? Waar gaan we vanavond een paar pintjes vatten dan?! ;-)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:38 Thu 12/10/2015

Originally posted by caesar
Originally posted by Benzai
Originally posted by bierkoning
Hij heeft er deze maand nog 191 te gaan om mij in te halen, dus gun die jongen even zijn rust.


Zal niet meevallen als Dutchdrebus en Joes (nou ja, daar kan ik me wat bij voorstellen als je in Florida zit) steeds blijven afhaken voor wat betreft aanwezig zijn bij de weekly tastings!!


Alweer? Waar gaan we vanavond een paar pintjes vatten dan?! ;-)


@Benzai . Kom maar langs, dan zal ik van mijn kant iig zorgen voor wat moois :)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 08:34 Thu 12/10/2015

En mij vraagt ie niet eens... Tsss...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 08:47 Thu 12/10/2015

Originally posted by Countbeer
En mij vraagt ie niet eens... Tsss...


Je moet jezelf ook uitnodigen Countie, net als ik doe :-)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:01 Thu 12/10/2015

Originally posted by Countbeer
En mij vraagt ie niet eens... Tsss...


Ik breng nogmaals in herinnering dat jij je al meer dan een jaar (of al 2 jaar wellicht?) zowel voor de ZZT’S als de Weekly tastings per mail algeheel hebt afgemeld totdat je zelf weer zou melden dat je beschikbaar zou zijn. Dus doe dat eerst eens voordat je zaken steeds op mij afschuift, want dat begint te irriteren moet ik eerlijk zeggen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:02 Thu 12/10/2015

Originally posted by caesar
Originally posted by Countbeer
En mij vraagt ie niet eens... Tsss...


Je moet jezelf ook uitnodigen Countie, net als ik doe :-)


En dit werkt ook idd.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:58 Thu 12/10/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
En mij vraagt ie niet eens... Tsss...


Ik breng nogmaals in herinnering dat jij je al meer dan een jaar (of al 2 jaar wellicht?) zowel voor de ZZT’S als de Weekly tastings per mail algeheel hebt afgemeld totdat je zelf weer zou melden dat je beschikbaar zou zijn. Dus doe dat eerst eens voordat je zaken steeds op mij afschuift, want dat begint te irriteren moet ik eerlijk zeggen.

ZZT... Afgemeld? Krijg geen uitnodigingen meer...
Maar ja, zal wel aan mij liggen... Ouderdom komt met gebreken...
Maar wel beetje respect voor de ouderen he, ik ben nog altijd in charge!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:17 Thu 12/10/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
En mij vraagt ie niet eens... Tsss...


Ik breng nogmaals in herinnering dat jij je al meer dan een jaar (of al 2 jaar wellicht?) zowel voor de ZZT’S als de Weekly tastings per mail algeheel hebt afgemeld totdat je zelf weer zou melden dat je beschikbaar zou zijn. Dus doe dat eerst eens voordat je zaken steeds op mij afschuift, want dat begint te irriteren moet ik eerlijk zeggen.

ZZT... Afgemeld? Krijg geen uitnodigingen meer...
Maar ja, zal wel aan mij liggen... Ouderdom komt met gebreken...
Maar wel beetje respect voor de ouderen he, ik ben nog altijd in charge!


Dit heeft helemaal niets met (dis)respect te maken. Iedereen wordt altijd netjes uitgenodigd, maar jij hebt zelf ooit eens aangegeven "mij hoef je de komende tijd niet uit te nodigen want ik kan voorlopig toch niet meedoen" of woorden van gelijke strekking. Mail, whatsapp groep, ik weet het niet meer. Maar als je weer beschikbaar bent: de donderdagavonden zijn nog altijd standaard. Meestal vanaf ongeveer 21 uur. Bij ZZT’s wordt een mail rond gestuurd om interesse te peilen, ook zoals altijd. Ik ga er bij dezen dus vanuit dat je weer beschikbaar bent. Welkom, wijze oude man ;)

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 15:49 Thu 12/10/2015

....
verdomme.... en mij uitnodigen ho maar ;)

edit: binnenkort Nuchtere Noorden Tasting deel 2... wie komt ;)



tricksta_p & RW80 ? ... biertje delen in Hoogeveen ;)

 
tricksta_p
beers 12045 º places 413 º 16:22 Thu 12/10/2015

Haha "Nuchtere Noorden Tasting", ik vind ’m goed. 8-)
Ben er waarschijnlijk wel bij 20 december in Hoogeveen, hangt nog een beetje af of er voor mij wat nieuwe bieren verkrijgbaar zijn. Wat dat betreft mag er wel eens een programma verschijnen...