Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46456 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 11:51 Tue 10/20/2015

ik ga zo maar eens een Leffe Eisbocken denk ik ...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:55 Tue 10/20/2015

Originally posted by ShivanDragon
ik ga zo maar eens een Leffe Eisbocken denk ik ...




Lekker van genieten Edwin ;)

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 12:04 Tue 10/20/2015

Originally posted by ShivanDragon
ik ga zo maar eens een Leffe Eisbocken denk ik ...

Gewoon doen, kun je weinig tot niets aan verkloten.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 12:50 Tue 10/20/2015

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Borresteijn
Zullen we het hier maar even bij laten, qua beer-geek-bashen? Ze staan nu zo ongeveer op gelijke hoogte met Fiona, qua negatieve posts hier. Straalt niet bepaald heel positief af op RB NL. Ieder z’n meug jôôssies.

Wat meer on-topic: het feit dat ik het dit jaar wsch in mn 1tje moet zien voor elkaar te boksen, op het bokbierfestival in de Beurs. Normaal gesproken kon ik altijd nog wel wat mensen zo gek krijgen dat ze meegingen, maar een golf aan geboortes en een vlaag van gezond verstand doen de meesten, zo niet allen afhaken. En er zijn weer zoveel nieuwe bokkies te ticken (à €2,75 per fokking bier)


Sorry Rob, maar ik ben eigenlijk al een aantel jaar behoorlijk klaar met bokbier. De tijd dat ik ze elk jaar allemaal wilde proberen ligt lang achter me (en is bovendien onmogelijk). Ik vond bokbier zo langzaamaan behoorlijk saai geworden, op een enkeling na, en ik ga dus zeker geen 20 euro entree betalen voor matig bier. Dan maar (even vloeken) geen ticks.



Ik ben een stuk jonger dan jij Potje, ben nog niet bij dat stadium aanbeland ;-)

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 14:24 Tue 10/20/2015

Hardstikke verkouden, geen smaak, dus niets is ratebaar. Gelukkig is er nog een backlog weg te werken.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:40 Tue 10/20/2015

Originally posted by RW80
Hardstikke verkouden, geen smaak, dus niets is ratebaar. Gelukkig is er nog een backlog weg te werken.


Tijd om de waarschijnlijk tegenvallende bieren te degusteren. Kan alleen maar meevallen.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:48 Wed 10/21/2015

Dat Beergeeks is trouwens helemaal niks vergeleken bij Amerikaanse fora. Las van de week een verhaal van iemand die was boos omdat ie een blikje gose had gekocht dat niet gekoeld werd verkocht, en het was ook al zes weken oud. Hele pagina’s discussie over kommer en kwel en hoe vreselijk erg en verschrikkelijk het wel niet is, totdat de brouwer kwam posten dat wat hem betreft het bier na zes maanden op z’n top was. Die lui dara jutten elkaar echt op tot ongekende hoogten van gejank.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 03:56 Wed 10/21/2015

nou dan gaan wij ook weer even verder

..... naahh ik ben er wel klaar mee . ’t heeft ook niets met RB te maken uiteindelijk...

 
Zlotta
beers 8958 º places 479 º 09:30 Wed 10/21/2015

Originally posted by Borresteijn
Zullen we het hier maar even bij laten, qua beer-geek-bashen? Ze staan nu zo ongeveer op gelijke hoogte met Fiona, qua negatieve posts hier. Straalt niet bepaald heel positief af op RB NL. Ieder z’n meug jôôssies.

Wat meer on-topic: het feit dat ik het dit jaar wsch in mn 1tje moet zien voor elkaar te boksen, op het bokbierfestival in de Beurs. Normaal gesproken kon ik altijd nog wel wat mensen zo gek krijgen dat ze meegingen, maar een golf aan geboortes en een vlaag van gezond verstand doen de meesten, zo niet allen afhaken. En er zijn weer zoveel nieuwe bokkies te ticken (à €2,75 per fokking bier)


Ik ben zeker nog onverstandig genoeg en heb gelukkig ook nog geen kinderen. En omdat ik nu klaar ben met mijn tentamens is het zeker weer een goeie mogelijkheid mijn bureau te verlaten. Zo veel NL bokken heb ik ook nog niet gehad. Dus, wanneer precies

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 13:57 Wed 10/21/2015

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by RW80
Hardstikke verkouden, geen smaak, dus niets is ratebaar. Gelukkig is er nog een backlog weg te werken.


Tijd om de waarschijnlijk tegenvallende bieren te degusteren. Kan alleen maar meevallen.

Wel geen smaak betekent alles op 1 qua aroma en smaak . Op misschien bieren met veel pepers na. (Rode curry gisteren, had iets van smaak. )