Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46466 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:51 Fri 12/18/2015

De marketing van Jantjes laat idd te wensen over, maar anders...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:52 Fri 12/18/2015

Oersoep is trouwens best goed te vergelijken met Struise, vaak matig en af en toe een (hele) goeie

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 03:00 Fri 12/18/2015

Nee ik heb niets tegen de Struise Brouwers. Vorig jaar nog bij mij de in de top 5 en volgens mij zelfs de eerste plek.Maarrr voor elk top bier hebben ze ook wel wat matig spul.
Daarnaast reproduceren lijkt tegen woodig moeilijke en van die gusher bombs werd ik ook niet vrolijk. :-(
Dus daarmee afgezakt na een 12e plek. Nog steeds goed, Maar waar we eerst wat toppers gehad hadden zakt het nu gewoon hard, na een degelijke score.
Struise is goed, maar er zijn genoeg andere brouwrijen die hetzelfde kunnen en consistenter.

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 03:08 Fri 12/18/2015

Originally posted by bierplezier
Originally posted by RW80
Originally posted by bierplezier
En waar de fuck slaat dat cask strenght op?


Normaal gesproken vermewngen ze hun vaten met een verse batch. Dus Laten Cuvee Delphine op 4 roses vaten wordt vermengd met een verse batch Black Albert. Bij cask Strength doen ze dit niet en krijg je onverdunt - 100% het vat.

Tjah ratebeer technisch is dat daarmee voigens mij geen nieuw bier dus Aliasen die hap. :-)

Huh wat heeft het voor nut dan om ze op vaten te leggen om dan te vermengen met ongebarreld bier :p of ben ik simpel en is dat standaard..
Pannepotje reserva vind ik wel echt een goed bier. Cuvee delphine vind ik het beste bier van belgie. En de rio reserva vind ik ook goddelijk. maar voor de rest is het inderdaad eigenlijk troep. En dat is dus idd 95%.


Volgens Struise heb je dan nog wel de frisheid van een verse. Ik zeg gewoon een zakelijke beslissing. kostentechnisch natuurlijk een betere oplossing.Je kunt 200L maken met bijvoorbeeld 100L ge-aged bier.
En ja dan kun je nog een limited versie een keer uitbrengen als je een vat over hebt.
.

 
MarcoDL
beers 9603 º places 213 º 03:19 Fri 12/18/2015

Vind Struise soms erg briljant, pas nog de Pannepot Special Reserva gehad en dat was wel een goddelijk brouwsel. Ben ook bij het Schooltje geweest en dat was een groot feest aan allerlei heerlijke BA stouts, BA strong ales en BA sours. Maar daarnaast vind ik die baos eisbock en aanverwante onzin nogal smerige alcoholbommen, om nog maar niet te spreken van die chemische zoete Belgische troep die ze soms durven uitbrengen.
Desondanks een van de betere Belgische brouwerijen wat mij betreft.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:52 Fri 12/18/2015

Originally posted by RW80
Volgens Struise heb je dan nog wel de frisheid van een verse. Ik zeg gewoon een zakelijke beslissing. kostentechnisch natuurlijk een betere oplossing.Je kunt 200L maken met bijvoorbeeld 100L ge-aged bier.
En ja dan kun je nog een limited versie een keer uitbrengen als je een vat over hebt.
.


Dat gaat denk ik niet helemaal op, want je kan als het om geld gaat dan beter de bieren een paar weken of maanden agen in plaats van jaren.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 04:13 Fri 12/18/2015

Originally posted by Benzai
Oersoep is trouwens best goed te vergelijken met Struise, vaak matig en af en toe een (hele) goeie

Really, Oersoep is met Struise te vergelijken?!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:35 Fri 12/18/2015

Originally posted by erickok
Originally posted by Benzai
Oersoep is trouwens best goed te vergelijken met Struise, vaak matig en af en toe een (hele) goeie

Really, Oersoep is met Struise te vergelijken?!


Benzai denkt niet in smaken of stijlen, slechts in cijfertjes. Je weet toch ;-)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 08:37 Fri 12/18/2015

Originally posted by caesar
Originally posted by erickok
Originally posted by Benzai
Oersoep is trouwens best goed te vergelijken met Struise, vaak matig en af en toe een (hele) goeie

Really, Oersoep is met Struise te vergelijken?!


Benzai denkt niet in smaken of stijlen, slechts in cijfertjes. Je weet toch ;-)


Ad hominem is een zwaktebod in een discussie.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 09:06 Fri 12/18/2015

Vind Oirschots Bier ook wel te vergelijken met Hill Farmstead. Van beide nog steeds maar 1 bier beoordeeld.