Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46478 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
joes
beers 93 º places 9 º 14:12 Mon 10/19/2015

Trouwens: 89 ’ratings’ op Untappd, 0 ratings op Ratebeer.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:32 Mon 10/19/2015

Originally posted by joes
Trouwens: 89 ’ratings’ op Untappd, 0 ratings op Ratebeer.


Daaruit kun je concluderen dat het een bier is dat vooral populair is onder het plebs dus :p

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 15:00 Mon 10/19/2015

Ik ga het ook echt niet kopen. Wat een kutnaam.

Het schijnt wel te moeten helpen dat het door twee vrouwen gebrouwen wordt. Want dan is het wél leuk. Of zoiets.

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 15:04 Mon 10/19/2015

Mocht het een geweldig bier blijken ben ik overigens graag bereid het te drinken. Ik ben negatief geprikkeld door de naam/marketing, daardoor krijg ik het idee dat het vooral een gimmick is, maar ik heb niet iets principieels tegen de brouwerij. En let’s face it: Als je goed bent, kom je toch weg met dingen waar je anders niet mee weg zou komen.

We zien wel dus.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:59 Mon 10/19/2015

Originally posted by joes
Trouwens: 89 ’ratings’ op Untappd, 0 ratings op Ratebeer.


Ik heb het nog nergens zien staan anders had het ten minste 1 rating gehad.. ;)

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 01:10 Tue 10/20/2015

Originally posted by ShivanDragon
Zo voor dat bedrag kan ik meerdere goede bieren halen. Fuck de Hertog Jan ... Marketing hype shit .... Ik weiger het te kopen ... Net zoals die eisbock marketing shit van de Struise.... Wat zijn er overigens een shitload aan fucking schapen op de wereld (ff zeiken op een bep. facebook groep) ... Eerst lopen miepen over het feit dat eisbocken pure bierverkrachting is en als hun biergod een bier gaat lopen eisbocken gaan die losers de boel lopen hypen en betalen er grof 30-40 euro voor..... Serieus moet ik dat soort gasten nou voor vol aanzien of niet ....



...


Laat het gaan



....


Laat het gaan ...

Ik kwam deze oudere post toevallig tegen en zou het graag willen nuanceren. In deze ’bepaalde facebookgroep’ wordt eisbocken juist enorm aangemoedigd. Er zijn veel mensen, met name een deel van de vaste kern in die groep, die zelf eisbocken op de simpele petfles-in-de-vriezer methode. Er is een de groep ook een filmpje gepost over hoe je dat kan doen. Soms laait dan een discussie op waarbij enkelen klagen dat het ’verkrachten van het bier’ is, of ’niet zoals de brouwer bedoeld heeft’. Dus met dat er vanuit ze vanuit de groep ’lopen miepen over het feit dat eisbocken pure bierverkrachting is’ sla je de plank volledig mis.

Daarnaast is er, met name ook bij de vaste kern, een groot aan Struise fanboys. Tja, moeten ze zelf weten toch? De verafgoding hoeft van mij niet, en er mag wat mij betreft best eens wat kritischer gekeken worden naar de bieren, de problemen er mee, en de uitspraken van de brouwer, maar in het algemeen maken ze bij Struise erg lekkere bieren. De recente eisbocken van Struise zou ik zelf nooit kopen, maar zoals bij alle bier dat erg duur is, moet het natuurlijk wel enorm lekker zijn ;-)

Met stip mijn ergernis van de dag/week: een groep van meer dan 2500 mensen over één kam scheren en dan ook nog op basis van verkeerde informatie, om er vervolgens ook nog een enorme stempel er op drukken (fucking schapen, losers, dat soort gasten serieus nemen). Jammer.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 01:39 Tue 10/20/2015

Ok wellicht had ik het kunnen nuanceren tot een aantal (10-tallen) personen binnen de club, want hé ik zit zelf ook nog in de groep, en zo iets roep je toch niet over jezelf wel :( , maar voor de rest blijf ik bij mijn mening inclusief de terminologie !

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 01:47 Tue 10/20/2015

Maar die Struise fanboys zijn niet dezelfde personen als de anti-eisbockers, dus je hele verhaal gaat niet op. Maar goed, je hebt wel lekker iets kunnen ventileren.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:48 Tue 10/20/2015

Ik ben al tijden geleden gestopt met me te ergeren aan de Beer Geeks groep. Heeft meer met Facebook te maken denk ik, dan met de mensen in die groep. Op internet krijg je vaak maar een bepaald (verkeerd) beeld van mensen. In het echt ben ik bijv helemaal geen admin :P

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 02:12 Tue 10/20/2015

Originally posted by caesar
In het echt ben ik bijv helemaal geen admin :P


Ik weiger dit te geloven en te accepteren.