Ratebeer (en andere) ergernissen deel 4

Reads 46453 • Replies 623 • Started Saturday, August 1, 2015 6:32:08 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:15 Wed 9/30/2015

Originally posted by MonsterMagnet
Ik vind het irritant dat het me tijden heeft gekost om deze Nederlandse hangplek te vinden... (oh, hallo allemaal!)

Op zich zegt een tht niet zo veel, maar daarmee heb je vaak wel een idee van de bottledatum/leeftijd. Bij de Amerikaanse bieren steeds er meestal helemaal niets op, dat vind ik ook zwaar irritant. En ik heb het gevoel dat de US bieren die in NL gedistribueerd worden niet allemaal even snel in de winkels terecht zijn gekomen.

Wat betreft Euro Swap, diegene die ik bier moet sturen heeft ook nog niks van zich laten horen. Ik vind het irritant, maar ik denk niet dat in dit geval het gaat om iemand die geschrokken is van de portokosten. Meer om iemand die veel te druk is met zijn ratebeer administratie, waarvan de backlog nog verder opgelopen is door een week Borefts gerelateerde activiteiten.... Het gaat om ene fonefan ;-) .




Ik doe voor de eerste keer mee met zo’n swap; fonefan krijgen was m’n grootste nachtmerrie.

Heb me trouwens ook onder invloed opgegeven, maar m’n pakket is sinds 15:51 vandaag onderweg naar de plek van bestemming.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 14:51 Wed 9/30/2015

Originally posted by bierkoning
Aha, eindelijk een Tukker erbij! Welkom.

Dank!

Originally posted by DutchDrebus
Ik doe voor de eerste keer mee met zo’n swap; fonefan krijgen was m’n grootste nachtmerrie.

Ik doe nu voor de derde keer mee (2e keer euro swap, 1x summer santa), en vind het erg leuk. Bieren uit andere landen krijgen, en vooral ook het zelf samenstellen van een pakket vind ik mooi.

Van te voren heb ik gecontroleerd of ik fonefan een mooie selectie bieren zou kunnen bezorgen, en ik heb hardop genoemd dat dat zou kunnen. Prompt krijg ik hem toegewezen ;-) Ik heb op dit moment een mooie selectie waar ik best wel happy mee ben. Alleen mijn grootste nachtmerrie kan nog steeds uitkomen. Wat als hij vanavond nog even tig honderd NL ratings/ticks toevoegd (hij is ten slotte net een week in Nederland geweest) en mijn hele lijst in duigen valt. Als dat gaat gebeuren dan komt dat bovenaan mijn irritatie lijst. Een aantal bieren op de shortlist heb ik de afgelopen dagen al kunnen afstrepen... slechte timing dat borefts ;-)

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 14:53 Wed 9/30/2015

Oh en nog een irritatie: je kunt geen tijdzone / lokale tijd instellen op ratebeer (ten minste, ik heb het niet kunnen vinden).

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 19:24 Wed 9/30/2015

Je kan bij fonefan beter zijn ticks én zijn ratings bekijken. Zijn ticks zijn namelijk ook gelijk zijn backlog. Hopelijk heb ik hiermee je lijst niet mee om zeep geholpen..

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 00:19 Thu 10/1/2015

Nee, daar was ik me van bewust. Ik weet alleen niet hoe up to date de backlog is ;’)

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 01:50 Thu 10/1/2015

Op tijd je doos versturen, dus voor hij alles gerate heeft. Dan valt jou iig niets te verwijten ;-)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 02:37 Thu 10/1/2015

Dubbele bieren zijn voor de beste man ook geen ramp, betekend weer meer ruil materiaal...

En hij weet als geen ander dat hij de grootste kans van een ieder op deze website heeft dubbele bieren in ontvangst te mogen nemen, vooral met zoiets als de Euroswap.

Oh ja, en welkom nog!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:50 Thu 10/1/2015

Het scheelt weer dat de beste man volgens mij zo ongeveer geen irritatiegrens kent. Ik heb hem nog nooit boos gezien. Zelfs een schreeuwende Benzai in zijn rechteroor glimlacht hij om :-)
Maar nu moet ik zeggen, dat ik hem ook altijd op een festival met veel beschikbare ticks zie. Dus dan is hij in zijn element natuurlijk :-)

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 05:11 Thu 10/1/2015

Al die f...ing errors en cluncks. Man man man, get your sh*t together. De ene place kan ik niet editen terwijl ik dat wel wil, de place die ik niet wil editen kan ik wel editen, enz enz. Heb trouwens maar een totaal niet-biergerelateerde place zonder ratings omgezet in de nieuwe Brouwerij Troost Westergas. Leek me wel zo efficient, al had ik liever één van de dubbel ingevoerde Tap Zuid omgezet.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 05:14 Thu 10/1/2015

De halve site werkt inmiddels niet meer na al die fijne updates... Fucking ergernis dat ze niet eerst iets testen voordat ze het in productie zetten.